اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 22 اسفند 1391 / کد مطلب: 5542 / نظرات: 0


فرماندار سبزوارخواستارتمدید زمان جذب تسهیلات كشاورزی شد


فرماندار سبزوارخواستارتمدید زمان جذب تسهیلات كشاورزی شد      معاون استاندار و فرماندار سبزوار خواستار تمدید زمان برای جذب اعتبارات بخش كشاورزی تخصیص داده شده به شهرستان ها شد.
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، 'قاسم شعبانی عطار ' روز سه شنبه در چهاردهمین جلسه كارگروه تسهیلات توسعه كشاورزی ابراز امیدواری كرد با همكاری مسوولان و پیگیری نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در قالب طرح دو فوریتی امكان استفاده بیشتر مردم در بخش كشاورزی از فرصت بوجود آمده، فراهم شود.

وی با اشاره به اینكه برای جذب اعتبارات مرحله دوم سال 90 و سال 91 تا پایان سال مهلت داده شده است ،گفت : با زمان داده شده به شهرستان ها بیشتر از 30 درصد اعتبارات جذب نخواهد شد.

وی با بیان اینكه تسهیلات فراهم شده در بخش كشاورزی فرصتی طلایی در راستای اشتغالزایی در بخش های كشاورزی، دامداری و دامپروری است، از اعضای كارگروه خواست با تمام توان و ظرفیتی كه در مجموعه خود دارند در جهت جذب اعتبارات كشاورزی برای شهرستان بكوشند.

فرماندار سبزوار با اظهار اینكه صد درصد اعتبارات مرحله اول سال گذشته در این شهرستان جذب شد ، افزود : توقع و انتظار ما این است با همان تلاش و همكاری در اعتبارات مرحله دوم و سال 91 هم جذب صد در صدی برای سبزوار داشته باشیم.

شعبانی اظهار كرد: یكی از مزیت های سبزوار وجود سرزمین های پهناور است كه بایستی از این مزیت در جهت توسعه و عمران استفاده بهینه شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.