اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 22 اسفند 1391 / کد مطلب: 5543 / نظرات: 0


برگزیدگان مسابقات تئاتر و سرود دانش‌آموزی سبزوار معرفی شدند


برگزیدگان مسابقات تئاتر و سرود دانش‌آموزی سبزوار معرفی شدند  معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری این شهرستان در آخرین ماه سال خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از فارس، جواد کوره‎پز صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مسابقات تئاتر و سرود دانش‎آموزی شهرستان سبزوار در دو قسمت پسران و دختران در محل سالن جوانسرای اسرار و کانون اندیشه این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که به صورت مجزا و در طول سه روز برگزار شد، 144 تیم از مقاطع مختلف دختر و پسر شرکت کردند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار در رابطه با برگزیدگان این مسابقات تصریح کرد: در رشته سرود و در قسمت دختران، دبستان آزادی رتبه اول، دبستان شاهد هشت رتبه دوم و دبستان شهید پرتانیان و مجید بینقی به صورت مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در قسمت پسران نیز دبستان‎های حکیمی و خرازی رتبه اول، دبستان غفوری رتبه دوم و دبستان عبدالمطلب نیز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار تصریح کرد: در رشته سرود مقطع راهنمایی نیز در قسمت دختران مدارس راهنمایی شاهد فاضله، فضیلت و فرزانگان رتبه‎های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در قسمت پسران نیز مدارس شهید محمدیانی، ‌محمد امین و شهید مشکانی رتبه‎های اول تا سوم را به دست آوردند.

کوره‎پز ادامه داد: همچنین در رشته سرود مقطع متوسطه نیز در قسمت دختران دبیرستان‎های حضرت مریم، تربیت و آینده‌سازان موفق به کسب رتبه‎های برتر شدند و در قسمت پسران از دبیرستان شاهد پنج تقدیر شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار همچنین از برگزاری مسابقات تئاتردانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد و افزود: در رشته تئاتر که با حضور 97 تیم در قسمت عروسکی و صحنه‌ای و به مدت چهار روز برگزار شد، در قسمت ابتدایی دختران رتبه اول اعلام نشد و مدارس امام خمینی و فرهنگیان دو، رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در تئاتر مقطع ابتدایی مدارس خرازی و کیانوش استیری رتبه‌های اول و دوم را کسب نمودند و در تئاتر مقطع راهنمایی پسران مدارس داورزنی،‌ امام حسین (ع) و شهید محرومی به رتبه‌های برتر رسیدند و در قسمت دختران نیز در این مقطع هیچ گروهی حائز رتبه نشد و فقط از آموزشگاه شهید رجایی تقدیر شد.

کوره‌پز اضافه کرد: در مقطع متوسطه نیز در قسمت دختران آموزشگاه قاضی‌زاده و در قسمت پسران شاهد حاج ملاهادی موفق به کسب رتبه برتر و راهیابی به مرحله استانی شدند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.