اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 23 اسفند 1391 / کد مطلب: 5545 / نظرات: 1

معاون استاندار و فرماندار سبزوار :


100 درصد تعهد اشتغال این شهرستان تحقق یافت


100 درصد تعهد اشتغال این شهرستان تحقق یافت معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت : 100 در صد تعهد اشتغال برای این شهرستان انجام شده و 146 درصد تعهد ، مجوز برای مشاغل خانگی صادر شد.
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، 'قاسم شعبانی عطار ' روز چهارشنبه در نشست شورای اداری سبزوار افزود : 9 هزار و 498 شغل تعهد این شهرستان بخش بود كه 9 هزار و 500 شغل در سامانه رصد اشتغال ثبت شد.

وی با اظهار اینكه سهمیه صدور مجوز مشاغل خانگی سبزوار دو هزار و 968 فقره است، افزود: چهار هزار و 355 فقره یعنی 146 درصد نسبت به تعهد داده شده مجوز صادر شد.

معاون استاندار و فرماندار سبزوار به اختصاص 168 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار در كارگروه تسهیلات كشاورزی برای سبزوار اشاره كرد و گفت : 100درصد این اعتبارات در سال گذشته جذب شده است .

مهندس شعبانی افزود : 857 طرح با بیش از 526 میلیارد ریال به بانك كشاورزی معرفی شد كه از این تعداد 211 طرح پس از تصویب به مرحله تامین اعتبار رسید.

وی همچنین از اختصاص دو میلیارد و 300 میلیون ریال برای مقاوم سازی و بازسازی مناطق خسارت دیده از سیل خبر داد و گفت : علاوه بر این مبلغ 400 میلیون ریال هم كمك بلاعوض اختصاص یافت كه كمك خوبی برای ستاد بحران شهرستان بود .

معاون استاندار و فرماندار سبزوار افزود : چهار هزار و 395 مسكن مهر در این شهرستان احداث می شود كه دو هزار واحد آن تا پایان سال به مردم واگذار شود.

وی به بارش نزولات آسمانی در چند روز اخیر در سبزوار اشاره كرد و گفت : در مجموع 40 میلی متر برف و باران در حوزه جغرافیایی سبزوار بارید كه موجب خوشحالی مردم و كشاورزان منطقه شد .

وی با اظهار اینكه 125 میلیمتر و 6 دهم در سال زراعی جاری و 203 و پنج دهم میلیمتر در سال گذشته در این شهرستان بارندگی داشتیم ، افزود : هر چند با كاهش بارندگی نسبت به سال گذشته روبرو بودیم ولی به گفته كارشناسان پراكنش بارندگی امسال نسبت به سال گذشته بهتر بوده است .

مهندس شعبانی همچنین از برگزاری مسابقات قرآنی 'ششتمد ' در هفته سوم فروردین خبر داد و گفت : برگزاری این مسابقات در ترویج فرهنگ قرآنی بسیار تاثیرگذار است . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.