اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 اسفند 1391 / کد مطلب: 5558 / نظرات: 0


بخشدار ششتمد: همه توان بخش را برای برگزاری مسابقات قرآن به کار خواهیم برد


حسین پور/بخشدار ششتمد در جلسه شورای آموزش و پرورش ششتمد گفت: قرآن به عنوان گنجینه ارزشمند و یک موهبت گرانقدر الهی است.
عبدالهی افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل«ره» استفاده از فرامین قرآنی در پیشبرد اهداف بود.
وی ادامه داد: امروز حمایت از قرآن آموزی و ترویج این فرهنگ برای همه ما یک وظیفه محسوب می شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش ششتمد اظهار داشت: همه توان بخش و دستگاههای اجرایی را به کار خواهیم برد تا مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان گروه 2استان خراسان رضوی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
بخشدار ششتمد افزود: انتظار داریم از فرصت مسابقات بتوانیم بهترین استفاده مطلوب و بهره را ببریم و شاهد حال و هوای قرآنی در کل منطقه باشیم.
عبداللهی گفت: شهرداری ششتمد با تمام توان امورات زیبا سازی و تهمیدات مرتبط با این دستگاه را در برنامه کاری خود قرارداده و اداره برق و آبفای شهری ششتمد نیز با برنامه ریزی دقیق تلاش نمایند که شاهد حداقل مشکلات نیز در زمان برگزاری این مسابقات نباشیم.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ششتمد نیز گفت: میزبانی برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه بعد از گذشت 4سال را یک توفیق خداوندی می دانیم و انگیزه مجموعه اداره آموزش و پرورش ششتمد از میزبانی مسابقات گسترش بیشتر فرهنگ قرآنی در منطقه است.
حسن طیبی افزود: با برگزاری مسابقات در سال 88 انقلاب قرآنی در منطقه ششتمد ایجاد شد به طوریکه تا قبل از سال 88 حداقل حافظ قرآن در ششتمد وجود داشت ولی در حال حاضر افرادی داریم که حافظ کل قرآن هستند و چندین نفر حافاظ بیست جزء و حتی بیست و پنج جزء قرآن کریم می باشند.
وی ادامه داد: چندین خطیب نهج البلاغه در منطقه پرورش یافته اند و حتی این توفیقات به روستاهای دوردست ششتمد همانند روستای محروم دهنو نیز رسیده است.
دبیر برگزاری مسابقات گفت: ششتمد در سال 88 به گروه دو استان خراسان رضوی صعود کرده و امسال با شهرستانهایی همچون گناباد ، قوچان ، تایباد و... رقابت می کند.
شایان ذکر است مسابقات قرآن و معارف اسلامی 17 اداره آموزش و پرورش استان در هفته آخر فروردین ماه در ششتمد برگزار می شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.