اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 اسفند 1391 / کد مطلب: 5562 / نظرات: 1


12 پایگاه جاده ای و چهار پایگاه شهری اورژانس در سبزوار فعال شد


  مسوول منطقه ای اورژانس 115 سبزوار گفت: 12 پایگاه جاده ای و چهار پایگاه شهری این شهرستان در ایام نوروز فعال است .

 به گزارش سبزوارپیام ، ' رضا ابراهیمی ' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام پایگاه ها تا 17 فروردین ماه مستقر و خدمات رسانی می كنند.

وی با بیان اینكه تعدادی اتوبوس آمبولانس در ورودی شهر سبزوار مستقر است ، گفت : دو پایگاه سلامت در پارك استیر این شهرستان و محور تهران – سبزوار برای ایام نوروز پیش بینی شده است.

وی همچنین از آماده باش همه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای در آستانه روز چهارشنبه سوری در سبزوار هم خبر داد.

وی گفت : با بررسی و مكان یابی انجام شده در مناطقی كه امكان ایجاد حوادث بیشتر است پنج ایستگاه امدادرسانی اورژانس 115 با دو نیروی متخصص و آمبولانس مستقر می شوند تا امداد رسانی سریع تر از موعد مقرر را داشته باشیم .

وی در ادامه به بهره گیری اورژانس سبزوار از چهار گروه متخصص در رشته های پرستاری ، فوریت های پزشكی ، كاردانی هوشبری و اتاق عمل اشاره كرد.

مسوول منطقه ای اورژانس سبزوار با اشاره به اهمیت آموزش و اطلاع رسانی در كاهش حوادث از توزیع بروشورهای آموزشی بین شهروندان سبزواری هم خبر داد.

ابراهیمی با بیان اینكه به منظور آموزش و اطلاع رسانی ویژه چهارشنبه آخر سال نیروهای اورژانس به مدارس در مقاطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان ها مراجعه كرده اند، افزود : دانش آموزان علاوه بر آشنایی با وظایف اورژانس و نحوه تماس در خصوص مباحثی همچون مواد محترقه ، آسیب ها ،در مورد نحوه امداد رسانی بعد از سوختگی ، آموزشهای لازم را فرا گرفتند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.