اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 24 اسفند 1391 / کد مطلب: 5566 / نظرات: 0


از سرمایه گذاران در خوشاب استقبال می شود


از سرمایه گذاران در خوشاب استقبال می شود  شهردار سلطان آباد مركز شهرستان خوشاب گفت: با فراهم شدن زیرساخت های لازم، آماده استقبال از سرمایه گذاران در این شهرستان هستیم.

 به گزارش سبزوارپیام ، 'محمد حسین حیدری' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اكنون همه شرایط برای حضور سرمایه گذاران در این شهر آماده است.

وی گفت: در این راستا ضمن اینكه تسهیلات و زمین در اختیار سرمایه گذاران قرار داده می شود، آنان تا 10 سال از مالیات معاف می شوند.

او افزود: رویكرد تمام مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خوشاب، حمایت از سرمایه گذاران است.

وی با تشریح موقعیت جغرافیایی این شهرستان و قابلیت های آن ازجمله برخورداری از محور ترانزیتی، ایستگاه راه آهن، قابلیت مطلوب كشاورزی، محصولات ارگانیك، اماكن گردشگری و تفرجگاه ها و معادن غنی افزود: در شهرستان خوشاب ظرفیت های فراوان وجود دارد كه با توجه ویژه و سرمایه گذاری در این زمینه می توانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون تمام حوزه های شهرستان باشیم.

شهردار سلطان آباد خوشاب از امضای موافقت نامه و طراحی منطقه تفریحی و گردشگری در ابتدای ورودی شهر سلطان آباد خبر داد و گفت: محوطه سازی این منطقه انجام شده و اجرای طرح با مشاركت بخش خصوصی انجام خواهد شد.

حیدری، احداث مجتمع تجاری در شهر سلطان آباد را نیز ضروری دانست و افزود: این پروژه نیز در صورت سرمایه گذاری بخش خصوصی به صورت مشاركت با شهرداری اجرا می شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.