اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 اسفند 1391 / کد مطلب: 5569 / نظرات: 1

امام جمعه ششتمد


بایستی حرمت ایام فاطمیه در نوروز حفظ شود


بایستی حرمت ایام فاطمیه در نوروز حفظ شود امام جمعه ششتمدسبزوار با اشاره به تقارن سال جدید و ایام فاطمیه بر حفظ حرمت عزاداری حضرت زهرا(س) تاكید كرد.
  
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام ' رمضانعلی ثباتی مقدم ' در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد افزود : ما شیعه هستیم و شیعه در شادی اهل بیت شاد و در حزن و اندوهشان غمگین است.

وی اظهار داشت :در آستانه سال جدید همراه با تحول در طبیعت ، در زندگی خود تامل و بازنگری داشته باشیم.

حجت الاسلام 'ثباتی مقدم ' افزود : همزمان با فرارسیدن سال جدید با خانه تكانی خانه دلمان را از گناه بزداییم و همراه با نظافت و تمیزی ظاهر باطنمان را هم پاكیزه كنیم.

وی اظهار داشت : در این ایام به صله رحم بپردازید و چنانچه با افرادی قطع ارتباط دارید نسبت به برقراری ارتباط و رفت و آمد اقدام كنید هر چند كه مقصر باشند.

وی با اشاره به سالروز تولد حضرت زینب كبری(س) و روز پرستار گفت: زینب كبری الگوی یك زن مسلمان شیعه حاضر در صحنه های سیاسی و اجتماعی با حفظ عفت و پاكدامنی و تقید به ارزشهاست.

حجت الاسلام ثباتی مقدم افزود: پرستاران نقش مهمی در سلامت جامعه دارند و خدمات ارزشمندی به بیماران ارائه می نمایند.

امام جمعه ششتمد با قدردانی از خدمات جامعه پزشكی گفت : انتظار داریم نسبت به تقویت تجهیزات و نیروی انسانی مركز بهداشتی درمانی ششتمد هم اقدامات لازم انجام شود.

حجت الاسلام ثباتی مقدم با اشاره به سالروز رحلت فرزند امام راحل حجت الاسلام سید احمد خمینی، افزود : ایشان رابط بسیار خوبی بین امام و مسوولان نظام بود .

وی مهمترین ویژگی حجت الاسلام سید احمد خمینی را ولایتمداری و تبعیت از رهبری عنوان كرد و گفت : ایشان چه در زمان حیات حضرت امام (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری در این خصوص نیز به اطرافیان تاكید و سفارش می كرد



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.