اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 اسفند 1391 / کد مطلب: 5570 / نظرات: 1

امام جمعه خوشاب:


خداشناسی و بازگشت به خویشتن از درس های نوروز است


خداشناسی و بازگشت به خویشتن از درس های نوروز است  امام جمعه خوشاب گفت : خداشناسی و بازگشت به خویشتن از مهمترین درس هایی است كه از فرارسیدن بهار طبیعت می گیریم .
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام 'محمد صاحبی ' در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب افزود : فرار رسیدن نوروز و رستاخیز طبیعت بایستی ما را به یاد زندگانی پس از مرگ بیاندارزد.

وی اظهار داشت : در آستانه سال جدید همان طور كه طبیعت متحول می شود ما نیز باید در خود تحول ایجاد كنیم .

امام جمعه خوشاب به صله رحم به عنوان یكی از كارهای پسندیده و حسنه ای كه در ایام نوروز انجام می شود اشاره كرد و گفت : صله رحم عمر و روزی انسان را زیاد می كند و قطع صله رحم گناه كبیره و موجب عدم استجابت دعا است .

حجت الاسلام صاحبی دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقوام و خویشان را از كارهای پسندیده ای عنوان كرد كه بایستی در این ایام به انجام آن اهتمام داشته باشیم .

وی غباروبی و خانه تكانی را از سنت های حسنه نوروز عنوان كرد و گفت : در این ایام اگر كدورتی است برطرف كرده و زنگارها را از دل بزدائیم.

خطیب جمعه خوشاب به 27 اسفند سال 73 سالروز رحلت یادگار امام 'سید احمد خمینی ' اشاره كرد و گفت : این روحانی بزرگوار پس از شهادت برادرش مسوولیت اصلی ارتباط امام راحل (ره) و یارانش را برعهده داشت .

حجت الاسلام 'صاحبی ' افزود : ایشان به عنوان سربازی مطیع در خدمت امام و ولایت بود و پس از رحلت امام راحل (ره ) نیز خود را به عنوان سرباز و یار صدیق رهبر معظم انقلاب می دانست .

امام جمعه خوشاب همچنین از اخذ مجوز حوزه علمیه و فراهم كردن مكان برای حوزه در این شهرستان خبر داد و گفت : جوانان و نوجوانان علاقمند می توانند تا 28 اسفندماه جاری با مراجعه به سایت حوزه و یا دفتر امام جمعه در حوزه ثبت نام كنند .  . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.