اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 اسفند 1391 / کد مطلب: 5572 / نظرات: 0


تلفات انسانی در محورهای سبزوار 51 درصد كاهش یافت


تلفات انسانی در محورهای سبزوار 51 درصد كاهش یافت فرمانده پلیس راه سبزوار از كاهش 51 درصدی تلفات انسانی در محور های این شهرستان خبر داد.
 
 به گزارش سبزوارپیام ، سرهنگ 'محمد ستوده ' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تدابیر مناسب و تشدید عوامل كنترلی در معابر در كاهش تلفات جاده ای تاثیرگذار بوده است.

وی گفت: توجه به این عوامل موجب شده است در این زمینه هرسال نسبت به سال گذشته با كاهش تلفات روبرو شویم.

او با اشاره به قرار گرفتن سبزوار در مسیر تردد زائران حضرت ثامن الحجج (ع) افزود: تمام امكانات و نیروها برای ارائه خدمات به مسافران و انجام وظایف در ایام نوروز بسیج شده است.

سرهنگ ستوده اظهار كرد: تدابیر خاص برای این ایام اندیشیده شده و با تعامل و همكاری سایر دستگاه های اجرایی، ایمنی محورهای ارتباطی در دستور كار قرار گرفته و با برنامه ریزی و اولویت بندی كنترل و نظارت همه جانبه افزایش می یابد.

فرمانده پلیس راه سبزوار به شناسایی نقاط حادثه خیز با همكاری دستگاه های اجرایی بویژه راه و شهرسازی این شهرستان اشاره كرد و افزود: در این نقاط با آشكارسازی علایم در قوس ها و پیچ ها، خط كشی اكستروژن (لغزاننده)، میخ كوبی در تقاطع و در مناطق مسكونی و نصب علائم هشدار دهنده ساماندهی انجام شده است.

وی با بیان اینكه بیشترین حوادثی كه در محور سبزوار به شاهرود به وقوع می پیوندد، واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی است اظهارداشت: توقفگاههای خودرو ساماندهی شده و به روشنایی و چراغ های خورشیدی مجهز شده اند.

وی توصیه كرد رانندگان هنگام رانندگی از داروهای آرام بخش استفاده نكنند و بعد از هر دو ساعت رانندگی 20 دقیقه استراحت داشته باشند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.