اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 اسفند 1391 / کد مطلب: 5586 / نظرات: 0


راه‌اندازی 3 خط ویژه اتوبوسرانی در سبزوار برای ایام نوروز


 مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی سه خط ویژه اتوبوس در سبزوار راه‌اندازی شد.

به گزارش سبزوارپیام، محمدحسن پورکاوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی سه خط ویژه در سبزوار راه‌اندازی شد.
پورکاوه تصریح کرد: این خطوط ویژه در مسیرهای میدان سربداران به سمت میدان کارگر، پل پیامبر اعظم به میدان اسرار، پارک بهمن به میدان کارگر از 25 اسفندماه امسال تا 15 فروردین ماه 92 به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به سرویس‌دهی سازمان اتوبوسرانی به اماکن مذهبی شهر در روز نخست فروردین خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گسترده شهروندان در روز نخست سال نو در جوار مرقد مطهر شهدا و مکان‌های مذهبی، این سازمان در روز نخست فروردین از تمام مسیرهای سطح شهر به مقصد گلزار شهدا و اماکن زیارتی سطح شهر به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.
پورکاوه از سرویس‌دهی ویژه سازمان اتوبوسرانی در روز طبیعت نیز خبر داد و تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی سبزوار برای رفاه حال شهروندان در روز 13 فروردین اقدام به سرویس‌دهی به مقصد تفرجگاه‌های سبزوار در مسیرهای میدان شهید بهشتی و پارک جنگلی استیر، میدان شهید بهشتی و رودخانه بلاش‌آباد می‌کند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.