اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 فروردين 1392 / کد مطلب: 5620 / نظرات: 0


فرمانده پلیس راه خواستار احداث تعدادی مجتمع رفاهی شد


فرمانده پلیس راه خواستار احداث تعدادی مجتمع رفاهی شد فرمانده پلیس راه سبزوار خواستار احداث تعدادی مجتمع رفاهی و تفریحی بین راهی در محور جنوبی سبزوار - كاهك داورزن شد و گفت :به جهت كاهش واژگونی خودروها ،احداث تعدادی مراكز تفریحی و رفاهی در این مسیر ضروری است .

 به گزارش سبزوارپیام ، سرهنگ محمد ستوده روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: بیشتر واژگونی خودروهای این مسیر به دلیل خواب آلودگی و خستگی رانندگان است .

وی برای كاهش واژگونی خودروها در این مسیر پیشنهاد داد تا سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و دیگر مسوولان ذیربط برای مرمت و تغییر كاربری كاروانسراهای بین راهی به مراكز رفاهی و خدماتی اقدام كنند.

وی همچنین افزود: مسوولان باید با ایجاد محیط های مناسب و تفریحی و خدماتی زمینه توقف مسافران و زائران را در این محور مهیا نمایند.

فرمانده پلیس راه سبزوار در عین حال گفت : در حال حاضر تابلوهای هشدار دهنده و علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیر به تعداد لازم نصب شده است .

وی به اقدامات اداره راه و شهر سازی در این محور اشاره كرد و افزود :به تعداد لازم پاركینگ در این مسیر احداث شده و تمام تقاطع ها میخ كوبی و به تعداد لازم چراغ چشمك زن در تقاطع ها نصب شده است.

سرهنگ ستوده از تمام رانندگان خودروها خواست با سرعت مطمئنه رانندگی حركت نمایند و به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه كنند.

وی بستن كمربند ایمنی در هنگام رانندگی را یادآور شد و از رانندگان خواست فاصله طولی را رعایت كنند.

فرمانده پلیس راه سبزوار از رانندگان تقاضا كرد تا برای كاهش تصادفات و واژگونی خودروها، هر دو ساعت رانندگی، 15 تا 20 دقیقه توقف كرده و استراحت نمایند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.