اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 فروردين 1392 / کد مطلب: 5673 / نظرات: 0

فرمانده انتظامي سبزوار در روز طبيعت اعلام كرد/


امنیت در تمام محورها و تفرجگاهها برقرار است


امنیت در تمام محورها و تفرجگاهها برقرار است  فرمانده انتظامی سبزوار گفت: آرامش و امنیت در تمام محورها و تفرجگاههای شهرستان های داورزن و سبزوار برقرار است. 
 سرهنگ 'قنبرعلی آزادواری' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به بازدید خود از محورهای اصلی سبزوار، داورزن، روداب، خوشاب، اسفراین، نیشابور و ششتمد اشاره كرد و افزود: مشكل خاصی در این محورها وجود نداشت و شهروندان و مسافران به خوبی از روز طبیعت استفاده می كنند.

وی اظهار داشت: برای برقراری و حفظ آسایش و امنیت شهروندان و مسافران در روز طبیعت، تمام افسران ارشد این فرماندهی در محورها و تفرجگاههای حوزه استحفاظی حضور فعال دارند.

وی گفت: همچنین چند تیم سیار در محل بوستان های استیر، شهدای گمنام، سربداران، 22 بهمن، شهربازی، كاجستان و باغ ملی این شهرستان فعال هستند.

سرهنگ آزادواری افزود: تمام نیروهای واحدهای انتظامی داورزن، صدخرو، روداب، زعفرانیه، قلعه میدان و ششتمد در روز طبیعت در حال انجام ماموریتهای محوله می باشند.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به خالی بودن برخی واحدهای مسكونی و تجاری این شهرستان در روز طبیعت گفت :با هماهنگی نیروهای آگاهی و اطلاعات این فرماندهی تدابیری برای حفظ و امنیت شهر سبزوار اندیشیده شده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.