اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 15 فروردين 1392 / کد مطلب: 5676 / نظرات: 0


وعده وزیر ورزش و جوانان برای ساخت گود کشتی باچوخه در جوین


  عصر روز گذشته وزیر ورزش و جوانان کشور پس از شرکت در کشتی ملی باچوخه اسفراین از شهرستان جوین بازدید نمود.

وزیر ورزش و جوانان با حضور در شهرستان جوین و بازدید از مجموعه ورزشی حکم آباد و برغمد در میان مردم روستای برغمد هدف از این سفر را بررسی نزدیک و دقیق مسائل و مشکلات ورزش جوانان در شهرستان جوین دانست و بیان نمود: در یک نظام برنامه ریزی ورزشی در هر شهرستان می توان نیازهای ورزشی فراوانی را بر طرف کرد.

دکتر عباسی با بیان اینکه در جریان نیاز های این شهرستان قرار گرفته است، افزود: کشتی با چوخه در این شهرستان که در هر روستا بطور مستقل در ایام های مختلف برگزار می گردد، نشان از این می دهد که در این عرصه اهالی شهرستان خیلی خوب و منسجم گام برداشته اند.

وی خاطر نشان نمود: باید این ورزش سنتی را در یک منطقه از شهرستان بصورت پایلوت قرار دهیم تا بطور کامل و بهینه بتوانیم به بهره برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان کشوربا بیان اینکه برای ساخت گود کشتی باچوخه در جوین طبق بودجه به آن عمل خواهیم کرد، افزود: یک گود کشتی به صورت متمرکز و به صورت پایلوت در این شهرستان خواهیم ساخت.

فرماندار جوین نیز در حاشیه این بازدید به خبر نگار ما گفت: وزیر ورزش و جوانان در هنگام بازدید از مجموعه ورزشی حکم آباد جوین قول مساعد برای ساخت یک مجموعه ورزشی را برای مرکز بخش عطاملک داد.نسيم جوين





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.