اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 15 فروردين 1392 / کد مطلب: 5678 / نظرات: 0


محسنی‌ثانی: غرب با حمایت از منافقین به تروریست‌پروری خود اعتراف کرد


محسنی‌ثانی: غرب با حمایت از منافقین به تروریست‌پروری خود اعتراف کرد رئیس کمیته امنیت مجلس با اشاره به منفور و منزوی بودن گروهک تروریستی منافقین در جهان، گفت: همواره شاهد رفتارهای مزورانه غرب در قبال ایران بوده‌ایم.
محمدرضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره خروج منافقین از لیست تروریست‌های آمریکا و اروپا، با بیان اینکه رفتارهای سیاسی کاخ سفید تنها بر اساس منافع داخلی آنهاست و نه اصول و قوانین بین‌المللی، گفت: واشنگتن با وجود ادعاهایش مبنی بر حمایت از حقوق بشر و تلاش برای نجات جان انسان‌ها، با زیر پا گذاشتن همین اصولی که خود مدعی پیروی از آن است، از گروهک تروریستی منافقین حمایت و نام این گروهک را از لیست تروریست‌ها خارج کرد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای و جوین در مجلس شورای اسلامی به حمایت‌های آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش از دیگر گروه‌های تروریستی بین‌المللی اشاره و تصریح کرد: حتی شواهدی در دست است که کاخ سفید گروه‌هایی مانند القاعده را راه‌اندازی و حمایت مالی و تسلیحاتی کرده و الآن نیز با خارج کردن نام گروهک تروریستی منافقین از لیست سیاه تروریست‌ها، بار دیگر حمایتش از تروریسم بین‌المللی را به اثبات رساند.

وی با بیان اینکه منافقین پس از اخراج از اشرف، عملا گروهکی منزوی و نابودشده محسوب می‌شود، افزود: با این حال دیدیم که سران واشنگتن برای احیای این گروهک مضمحل، با خارج کردن‌ آن از لیست سیاه تروریست‌ها، چتر حمایتی خود را بار دیگر بر سر این گروهگ گشود و آنها را مورد توجه قرار داد.

رئیس کمیته امنیت مجلس تأکید کرد: البته در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره شاهد رفتارهای مزورانه و دوگانه آمریکا در قبال ایران بوده‌ایم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.