اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 فروردين 1392 / کد مطلب: 5683 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار


قطع وابستگی و ادامه مبارزات علیه استكبار از مفاهیم نامگذاری امسال است


قطع وابستگی و ادامه مبارزات علیه استكبار از مفاهیم نامگذاری امسال است  امام جمعه سبزوارگفت : قطع وابستگی های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی از استكبار و ادامه مبارزات قاطع علیه دولت آمریكا از معانی حماسه سیاسی و اقتصادی است .
   
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشكوه نمازجمعه این هفته شهرستان سبزوار ، افزود : اگر به اصل 44 بویژه بند سوم آن عمل شده و دولت نیز كمك كند به طور یقین بی نیاز خواهیم بود.

وی با اشاره به 20 فروردین ماه سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریكا به تشریح گوشه ای از فرمایشات امام راحل (ره ) در این خصوص پرداخت و گفت : ایشان می فرمایند ما تا آخر ایستاده ایم و با آمریكا رابطه برقرار نمی كنیم مگر اینگه آدم شود و از ظلم كردن دست بردارد .

خطیب جمعه سبزوار با بیان اینكه آنچه كه مسلم است و دشمن را عصبانی كرده سلاح هسته ای نیست، افزود : آنچه كه در اركان قدرت های استكباری زلزله انداخته و باعث بیداری كشورهای اسلامی شده، جمهوری اسلامی است .

حجت الاسلام ابراهیمی با تاكید بر هوشیاری و وحدت مردم در همه صحنه ها به انتخابات پیش رو اشاره كرد و گفت : ملت ما بایستی توصیه های مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داده و به كار گیرند.

وی همچنین به سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل (ره) در رابطه با تشكیل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی اشاره كرد و افزود : ایشان اولویت ها را در نظر می گرفتند و می فرمودند كه از حداقل حقوق فرد در جامعه این است كه از مسكن برخوردار باشد.

امام جمعه سبزوار بر تقویت و توسعه این بنیاد تاكید كرد و گفت : بایستی افراد كارشناس و نخبه در زمینه مسكن ،نیاز افراد جامعه را بررسی كرده و به كسانی كه توانایی تامین آن را ندارند، كمك شود.

حجت الاسلام ابراهیمی به 18 فروردین روز سلامت و روز جهانی بهداشت هم اشاره كرد و گفت : در هیچ مكتبی به اندازه اسلام به رعایت بهداشت توصیه نشده است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.