اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 19 فروردين 1392 / کد مطلب: 5703 / نظرات: 0


سبحانی‌فر: مردم با هوشیاری عملکرد و برنامه‌های نامزدها را رصد می‌کنند


سبحانی‌فر: مردم با هوشیاری عملکرد و برنامه‌های نامزدها را رصد می‌کنند عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت: كانديداها موظفند تا بيشتر برنامه‌هايشان برای آینده کشور را به طور مشخص به مردم ارايه دهند.
 به گزارش سبزوارپیام ، رمضانعلي سبحاني‌فر در گفت‌وگو با ایسنا ، ولايت‌مداري و ‌توانمندي در عرصه‌های مختلف را از ويژگي‌هاي يك رياست جمهوري مطلوب دانست و افزود: رييس جمهور توانا بايد بتواند آرامش را در جامعه ايجاد و در فضاي بين‌المللي قدرت چانه‌زني و تعامل را براي حفظ حقوق كشور و عزت و افتخار آن فراهم آورد و در فضاي فعلي جامعه از افكار و گروه‌هاي مختلف بر اساس توانمندي‌هايشان به نحو احسن استفاده نمايد.

سبحانی‌فر ادامه داد: كانديداها موظفند تا بيشتر برنامه‌هايشان را به طور مشخص برای مردم ارايه دهند؛ این كه چگونه مي‌خواهند آينده اين كشور را رقم بزنند؛ مردم نيز در مقابل هوشيارانه اين عملكردها را زير ذره‌بين قرار مي‌دهند.

وي در خصوص اخلاق انتخاباتي نامزدها خاطر نشان كرد : با توجه به گذشته، هر چه كانديداها اخلاق را در رقابت‌هاي انتخاباتي رعايت كنند مردم سمت و سوي‌شان به آنان بيشتر خواهد بود.

سبحاني‌فر با بيان اينكه "اختلاف ميان گروه‌هاي مختلف سياسي مربوط به فروعات است"، افزود: هيچ كدام از احزاب و افراد سياسي با نظام مقدس جمهوري و تبعيت از مقام معظم رهبري مشكلي ندارند ولي متاسفانه برخي از احزاب از اختلافات جزيي استفاده درست نكرده و به جنجال‌سازي مي‌پردازند.

نماينده مردم سبزواردر مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: وحدت بين گروه‌ها و احزاب آرامش را به جامعه باز خواهد گرداند ولي اين وحدت به معناي حمايت از يك نامزد خاص نيست؛ بلكه وحدت به معناي رعايت اصول و اخلاق انتخاباتي است كه مي‌تواند فضاي آرامي را در كشور حاكم کند.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شورای اسلامي در پايان با اشاره به اينكه گروه‌هاي سياسي مجوز و مرام‌نامه‌اي رسمي دارند،‌ ادامه داد: بعضي اوقات اين گروه‌ها جبهه بزرگ‌تري را تشكيل مي‌دهند كه براساس گرايش ناشي از سليقه‌هاي نزديك به هم است؛ متاسفانه حزب به معناي واقعي كلمه در ايران جايگاه خود را نيافته و بيشتر احزاب وابسته به اشخاص خاص مي‌باشند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.