اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 فروردين 1392 / کد مطلب: 5722 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همبستگی نیاز داریم


امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همبستگی نیاز داریم امام جمعه سبزوار با تاكید بر وحدت مردم و مسئولان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همبستگی نیازمندیم.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه افزود: ادا كردن حق شهدا، ایثارگران، جانبازان و همه كسانی كه در راه انقلاب تلاش كردند، با حفظ وحدت امكانپذیر است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: برای مایوس كردن دشمنان باید وحدت خود را حفظ كنیم.

وی همچنین به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) افزود: دفاع از ولایت و حقانیت حضرت علی (ع) و افشای فتنه های منافقین از اصولی بود كه حضرت فاطمه زهرا (س) تا پایان عمر خویش دست از آن بر نداشت.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: دختران و زنان ما باید حضرت فاطمه (س) را الگوی زندگانی خود قرار دهند.

خطیب جمعه سبزوار در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سخنرانی تاریخی 26 فروردین سال 1343 امام راحل در مسجد اعظم قم افزود: امام خمینی (ره) در این سخنرانی علیه روابط پنهانی شاه و رژیم صهیونیستی افشاگری كرده و خطاب به شاه فرمود، اگر خمینی هم با شما سازش كند ملت اسلامی ایران با شما سازش نخواهد كرد.

وی اظهار داشت: امام راحل در این نطق تاریخی، ایمان به هدف و استقامت را رمز پیروزی ملت عنوان كردند.

وی همچنین به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش و نیروهای مسلح، با اشاره به اهمیت نیروهای مسلح در حفاظت و حراست از كشور و رشادت های آنان طی هشت سال دفاع مقدس گفت: امام راحل بارها فرمودند، 'من تا آخر پشتیبان ارتش، سپاه و بسیج خواهم بود و تضعیف آنان را حرام می دانم'.

امام جمعه سبزوار افزود: پیامبر اكرم (ص) نیز فرموده اند، 'دو چشم است كه در قیامت نمی سوزد یكی چشم گریان از خوف خدا و دیگری چشمی كه برای پاسداری در راه خدا بیدار باشد و از كشور حراست و حفاظت كند'.

وی همچنین از مردم خواست زلزله زدگان استان بوشهر را یاری كنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.