اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 فروردين 1392 / کد مطلب: 5727 / نظرات: 0


مراجعه بیش از 3 هزار نفر به بیمارستان امدادی سبزوار


رئیس بیمارستان امداد شهید بهشتی شهرستان سبزوار گفت: تمام بیماران تصادفی شهرستان‎های اطراف سبزوار به بیمارستان امداد این شهرستان منتقل می‎‏شوند.

 به گزارش سبزوارپیام ،محمد بروغنی در گفت‌وگو با  فارس اظهارداشت: بیش از 3 هزار و 351 نفر از مصدومان شهرستان‌های سبزوار به بیمارستان امدادی شهید بهشتی این شهرستان در ابتدای سال 92 مراجعه نمودند.

وی ادامه داد: از این تعداد 214 نفر به دلیل وضعیت مصدومیت‌شان بستری شدند و بقیه با انجام درمان سرپایی ترخیص شدند.

بروغنی با اشاره به تصادفات در محورهای جوین و جغتای و اعزام آسیب‌دیدگان آن به سبزوار گفت: تمام مصدومین حادثه‌دیده در محورهای جوین و جغتای که نیاز به بستری دارند به بیمارستان امداد دکتر بهشتی سبزوار منتقل می‌شوند.

وی با اشاره به خدمات انجام شده به بیماران و مراجعین این بیمارستان ادامه داد: انجام  عمل جراحی، خدمات بخیه و پانسمان، سرم تراپی، درمان سرپایی مصدومین، گچ گیری مصدومان دارای شکستگی، رادیولوژی، بستری بیماران در بخش‌های ویژه و... بخشی از خدمات این بیمارستان است.

وی ادامه داد: امسال در مقایسه با سال گذشته شدت مصدومیت‌ها کاهش یافته، اما میزان مراجعات به این بیمارستان افزایش یافته است.

رئیس بیمارستان امداد شهید بهشتی شهرستان سبزوار گفت: بیشتر اعزام‌های انجام شده به بیمارستان متعلق به تصادفات جاده‌‎ای است که توسط جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 به این بیمارستان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تعداد 317 عمل جراحی از ابتدای سال در این بیمارستان انجام شده که 214 مورد آن مربوط به عمل‌های جراحی ارتوپدی شامل شکستگی‌های خطرناک است و مابقی عمل‌ها مربوط به بیماران جراحی عمومی و  مغز و اعصاب بود.

بروغنی تصریح کرد: کل مراجعات مصدومان و آسیب دیدگان حوادث در ابتدای سال 28 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: بیمارستان امداد شهرستان سبزوار دارای سابقه‌ای 50 ساله در ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی است و در حال حاضر تعداد 129 تخت فعال دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.