اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 فروردين 1392 / کد مطلب: 5766 / نظرات: 0


با مشاركت گسترده مردم در انتخابات حماسه سیاسی و اقتصادی تجلی می یابد


با مشاركت گسترده مردم در انتخابات حماسه سیاسی و اقتصادی تجلی می یابد فرماندار خوشاب گفت : طرح اقتصاد مقاومتی و مشاركت گسترده مردم در انتخابات ‌های پیش رو از راهكارهای عملی شدن ، 'حماسه سیاسی و اقتصادی' است.
 به گزارش سبزوارپیام ، مهندس 'حسین ابراهیمی كردیانی ' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی، افزود : تحقق بیانات مقام معظم رهبری مستلزم وحدت و تلاش همه جانبه مردم و مسوولان در راستای فراهم كردن زیرساخت های لازم برای اجرای شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

فرماندار خوشاب انتخابات پیش رو را مهم‌ترین عرصه برای خلق حماسه سیاسی و مظهر مردم سالاری دینی عنوان كرد و افزود : حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف نشان‌دهنده آمادگی خلق حماسه‌ای عظیم و سرنوشت ‌ساز در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است .

مهندس 'ابراهیمی كردیانی ' با اشاره به توطئه ها و طراحی دشمنان بویژه آمریكا و رژیم صهیونیستی برای مایوس كردن مردم و حضور حداقلی آنان در انتخابات، گفت : ملت ما بار دیگر با آگاهی، بصیرت و مشاركت حداكثری در پای صندوق های رای دشمنان را مایوس كرده و سر جای خود می نشانند.

وی با اظهار اینكه دو عرصه سیاسی و اقتصادی رمز پیروزی ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان و استكبار جهانی است، افزود: حضور در عرصه‌های سیاسی و مقاومت در برابر تحریم‌های اقتصادی دشمنان موجب پیشرفت و شكوفایی كشور می‌شود.

فرماندار خوشاب ،تقویت ظرفیت تولیدات داخلی و توجه بیشتر به توانمندی های كشور را در راستای تحقق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری عنوان كرد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.