اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 29 فروردين 1392 / کد مطلب: 5771 / نظرات: 2


محسنی ثانی خواستار تسریع در تصویب نهایی پروژه سد رودآب شد.


محسنی ثانی خواستار تسریع در تصویب نهایی پروژه سد رودآب شد نماینده مردم سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد ، در مجلس شورای اسلامی ، خواستار تسریع در تصویب نهایی پروژه احداث سد رودآب شد.
نماینده مردم شهرستان های غرب خراسان رضوی در نخستین روزهای سال ۹۲ طی یک مکاتبه ، با مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از این مقام مسوول درخواست کرد که مساعدت لازم را در امر تصویب احداث سد رودآب به عمل آورند.

 روداب یکی از بخش های قدیمی منطقه سبزواربزرگ می باشد که در غرب خراسان واقع شده است و علی رغم برخورداری از توانمندی های مختلف طبیعی و انسانی در اثر برخی کم توجهی ها در طول چند دهه اخیر به بخشی محروم تبدیل شده که با پدیده مهاجرت جوانان از روستا به شهرهای بزرگتر مواجه گردیده است.

نظر به اینکه اشتغال غالب مردم بخش روداب کشاورزی است ، توجه به زیرساخت های توسعه کشاورزی در این بخش می تواند به اشتغال زایی ، افزایش درآمد مردم و جلوگیری از مهاجرت جوانان به سمت شهرها منجر شود.
پروژه احداث سد رودآب یکی از پروژه های زیرساختی است ، که در صورت تحقق آن گام موثری در جهت توسعه پایدار بخش محروم رودآب در جنوب غرب منطقه سبزواربزرگ برداشته خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.