اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 فروردين 1392 / کد مطلب: 5776 / نظرات: 0

فرماندار/


202 نفر اعضای شورا در خوشاب انتخاب می شوند


202 نفر اعضای شورا در خوشاب انتخاب می شوند فرماندار خوشاب گفت : با رای مردم 202 نفر به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان انتخاب می شوند.

مهندس 'حسین ابراهیمی كردیانی 'روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر در 63 روستای بالای 20 خانوار و یك نقطه شهری در شهرستان خوشاب شوراهای شهر و روستا تشكیل می شود.

وی اظهارداشت : در شهر سلطان آباد مركز شهرستان خوشاب پنج نفر به عنوان اعضای شورای اسلامی انتخاب خواهند شد.

وی گفت : از 63 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان اعضای شورا در چهار روستا به دلیل جمعیت بیشتر از یكهزار و 500 نفر پنج نفره و مابقی سه نفره خواهد بود.

فرماندار خوشاب با اظهار اینكه ستاد انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در بخشداری ها و ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در فرمانداری فعال است، گفت : داوطلبان برای ثبت نام می توانند از ابتدای ساعت اداری تا ساعت 17 بعد از ظهر به ستاد انتخابات در بخشداری ها و فرمانداری مراجعه كنند .

مهندس ابراهیمی كردیانی از داوطلبین انتخابات خواست ثبت نام خود را به روزها و ساعات پایانی موكول نكنند.

وی با اشاره به تشكیل هیاتهای اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و فراهم شدن زیرساخت های انتخابات در خوشاب گفت : سایر مراحل و كارهای اجرایی انتخابات نیز طبق برنامه زمانبندی در شهرستان خوشاب پیگیری می شود.

فرماندار خوشاب اظهار داشت : باتمام توان تلاش می كنیم تا انتخاباتی قانونمند ، با شكوه و با حضور گسترده مردم برگزار كنیم.

وی گفت :دشمنان نظام و انقلاب با استفاده از تمام امكانات و تبلیغات رسانه ای تلاش دارند تا انتخاباتی سرد و با مشاركت كمرنگ مردم برگزار شود اما مردم ما همچون گذشته با حضوری آگاهانه در پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را خنثی می كنند



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.