اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 29 فروردين 1392 / کد مطلب: 5777 / نظرات: 1

230 شعبه اخذ رای در سبزوار پیش بینی شده است /


مردم با حضوری پرشور در انتخابات دشمنان را مایوس خواهندكرد


مردم با حضوری پرشور در انتخابات دشمنان را مایوس خواهندكرد معاون استاندار،فرماندار و رئیس هیات اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سبزوار گفت : حدود 230 شعبه اخذ رای شهری و روستایی برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان پیش بینی شده است . 
 قاسم شعبانی عطار روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،اظهار كرد:140 شعبه از شعبات اخذ رای این شهرستان روستایی می باشد.

وی افزود: از روز 26 اردیبهشت ماه جاری و همزمان با آغاز زمان قانونی كار ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان در حال انجام است و هیچ مشكلی وجود ندارد.

وی تعداد پیش ثبت نام كنندگان در دفاتر پیشخوان در شهرها و روستاهای این شهرستان را تا پایان وقت اداری روز گذشته (چهارشنبه ) 67 نفر اعلام كرد.

نماینده عالی دولت در سبزوار در ادامه گفت : تمامی امكانات برای هر چه بهتر و باشكوه ‌تر برگزارشدن دو انتخابات پیش‌رو در این شهرستان فراهم شده و برنامه ها طبق جدول زمان بندی در حال اجراست.

شعبانی اظهار كرد: حدود پنج هزار نفر عوامل اجرایی مسوولیت برگزاری و نظارت بر این دوره از انتخابات را بر عهده دارند.

فرماندار سبزوار گفت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مردم مومن و همیشه در صحنه این شهرستان با حضوری پرشور در انتخابات یكبار دیگر دشمنان انقلاب و نظام را مایوس خواهند كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.