اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 30 فروردين 1392 / کد مطلب: 5784 / نظرات: 0


ابعاد شکست آمریکا در طبس و انتخابات آینده در نمازهای جمعه شهرهای خراسان رضوی تشریح شد


ابعاد شکست آمریکا در طبس و انتخابات آینده در نمازهای جمعه شهرهای خراسان رضوی تشریح شد امامان جمعه چند شهر استان خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه ، شکست آمریکا در صحرای طبس، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را به عنوان مهمترین محورهای سخنان خود انتخاب کردند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه ششتمد سبزوار در خطبه های نماز جمعه به شکست آمریکایی در صحرای طبس اشاره کرد و گفت : خداوند همانطور که سپاه ابرهه را با ابابیل نابود نمود، نظامیان آمریکایی را نیز با طوفان شن با شکست و خفت و خواری مواجه کرد.

حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه از معنویت گرایی ، بصیرت و ولایتمداری به عنوان مهم ترین ویژگی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود : این نهاد خدمات ارزشمندی در ابعاد مختلف انجام داده است.

امام جمعه شهرستان رشتخوار نیز گفت : مردم ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات 24 خرداد سال جاری نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

حجت الاسلام مهدی بهره مند با قدر دانی از تلاشهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهارداشت: حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از مظاهر خلق حماسه سیاسی به شمار می رود و مردم ما بار دیگر حماسه ساز خواهند شد.

حجت الاسلام 'عبدالجواد نصیری ' امام جمعه موقت گناباد هم در خطبه های نماز جمعه این هفته ، امنیت امروز کشور را مرهون خدمات سپاه و ارتش جمهوری اسلامی دانست.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت:حماسه به معنای جهاد است و آنچه در احد و خیبر و انقلاب ما گذشت حماسه بود.

وی اظهارداشت : یکی از حماسه ها در انتخاب آینده رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشورمان شکل خواهد گرفت و دنیا باردیگر حضور پر صلابت مردم ایران را در این صحنه سیاسی شاهد خواهد بود.

گزارش ایرنا حاکیست ، امام جمعه کاشمر هم با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری از مردم خواست تا افراد اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی با اشاره به اینکه ممکن است افرادی سودجو از سوی نهاد نماز جمعه، عده ای از کاندیداها را رد یا تایید کنند، گفت: نهاد نماز جمعه نهادی وابسته به ولایت و رهبری است و در امور انتخابات، تعیین و یا رد فرد یا افرادی دخالتی نخواهد کرد.

وی با اشاره به بمب گذاری های اخیر در آمریکا اعلام کرد: همه باید برای نابودی تروریسم تلاش کنند، ضمن اینکه آمریکایی که خود سر نخهای ترورها در نقاط دنیا را به دست دارند باید بدانند که پدیده ترور و کشتار بی گناهان برای همه مردم دنیا پدیده ای زشت و غیر انسانی است.

وی همچنین در مورد مناسبت های مختلفی از جمله روز ارتش ، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، حمله نظامی آمریکا به طبس نیز مطالبی بیان کرد.

امام جمعه موقت سبزوار نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه قدرت ایمان بر تجهیزات پیشرفته نظامی برتری دارد، گفت : آمریکایی ها با مجرب ترین نیروهای نظامی و تجهیزات پیشرفته با هدف پیروزی بر نظام اسلامی به طبس آمدند ولی با یاری خداوند چیزی جز شکست و نا امیدی عایدشان نشد.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه 58 اشاره کرد و افزود : ولایتمداری از ویژگی های بارز نیروهای این نهاد است .

امام جمعه موقت تربت حیدریه هم گفت : مردم ، مسوولان و همه دلسوزان نظام اسلامی باید تلاش کنند تا ایران اسلامی در عرصه های سیاسی و اقتصادی پیروز و سربلند شود.

حجت الاسلام'محمد عصمتی' با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ، افزود: رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره کشور را از مشکلات رهایی می دهد.

امام جمعه جمعه بردسکن نیز در خطبه های نماز جمعه اظهارداشت: امروز دشمنان از نام سپاه و بسیج و پیشرفت های ایران اسلامی در صنایع دفاعی هراس دارند.

حجت الاسلام علی اصغر امینی افزود : دشمنی روز افزون آنها نسبت به سپاه و بسیج به خاطر این است که این دو نهاد انصافا از بزرگترین سنگرهای دفاع از ارزشها به شمار می روند.

وی با اشاره به حمله نظامی آمریکا در سال 59 به صحرای طبس گفت: آنان پیش از آنکه در توطئه چینی علیه نظام ما توفیق یابند با امداد غیبی گرفتار طوفان شن شدند.

امام جمعه خوشاب نیز در خطبه های نماز جمعه از حضور گسترده مردم در انتخابات به عنوان تیری در قلب و چشم دشمنان یاد کرد.

حجت الاسلام"محمد صاحبی " گفت : به رغم تبلیغات سوء دشمنان علیه نظام، این انتخابات هم با حضور حداکثری و مشارکت بی نظیر مردم برگزار و بیش از پیش موجب ناامیدی دشمنان و خشنودی دوستان انقلاب و نظام می شود.

وی در مورد سالروز تاسیس سپاه به فرمان امام راحل (ره) گفت: این نهاد در طول انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمندی انجام داده است .

امام جمعه خوشاب با اشاره به سالروز حادثه طبس در پنجم اردیبهشت ماه افزود : در چنین روزی دنیا شاهد شکست آمریکا به عنوان شیطان بزرگ بود




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.