اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 3 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5800 / نظرات: 0


طرحی برای بهسازی کاروانسرای مهر


طرحی برای بهسازی کاروانسرای مهر این کاروانسرا در سال های گذشته به شدت تخریب و آلوده شده است و این امر موج اعتراضات مردم و افراد دیگر را در بر داشته است.

 به گزارش وبلاگ مهر ، این درحالی است که شورای اسلامی روستای مهر سال های سال است برای بهسازی این کاروانسرا حداکثر تلاش را دارند.

اما سوالی که مطرح است این است که با توجه به عدم تخصیص بودجه برای این کاروانسرا و عدم حمایت های مالی از این طرح چه باید کرد؟آیا باید همچنان منتظر تخریب همه جانبه آن باشیم ویا باید به فکر بهره برداری و بهسازی آن باشیم.

در این مطلب سعی داریم به اختصار طرحی برای بهسازی این رباط را بیاوریم امید اینکه مفید واقع شود.

مطمئنا  10 الی15 جوان بیکار یا شاغل در کار آزاد در مهر وجود دارد.اگر 10 نفر از این جوانان با مبلغ3 میلیون تومان در بازسازی رباط سهیم باشد مشکل اصلی حل خواهد شد.

ایجاد یک شرکت توسط این تعداد افراد با نظارت شورا و دهیاری و حمایت های این افراد می تواند مشکل رباط مهر را حل نماید.

با جمع شدن مبلغ 30 میلیون تومان می توان به بهسازی،ایجاد فضای سبز،نورافشانی کارونسرای مهر،طراحی سنتی غرفه های رباط و راه انداختن سفره خانه و چایخانه های سنتی و... پرداخت.

مطمئنا با فعالیت این تعداد افراد می توان از حمایت های همه جانبه دهیاری مهر هم استفاده کرد؛بطور مثال می توان حذف آلودگی های داخل رباط را از دهیاری کمک گرفت که مطمئنا دهیار محترم مهر کمک خواهد کرد.

بعد از بازسازی رباط مهر می توان غرفه های رباط را به این افراد واگذار کرد و بی شک کمتر از 5 ماه مبلغ 3 میلیون تومان هزینه شده جبران خواهد شد.

نکته ای که قابل توجه است اینکه از آنجایی که اماکن تفریحی در نزیدیکی محور شاهرود سبزوار بسیار کم است می تواند رباط مهر یکی از فعال ترین واحد های اقامتی تفریحی این مسیر باشد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.