اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5816 / نظرات: 0

امام جمعه سبزواردر جمع تشكل هاي كارفرمايي و كارگري /


كارگران و مسوولان براي رفع مشكلات تلاش كنند


كارگران و مسوولان براي رفع مشكلات تلاش كنند  امام جمعه سبزوار گفت:همه مسوولان و کارگران بایستی برای رفع مشکلات مردم و آبادانی کشور تلاش کنند.   

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی روز پنج شنبه در جمع شماری از مسوولان و نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی سبزوار که در محل مزار شهدای گمنام این شهرستان برگزار شده بود، ،اظهار کرد:همه ما باید دست به دست هم دهیم و مشکلات کشور را بر طرف کنیم .
وی در سخنانی اهمیت و جایگاه کارگران را از دیدگاه اسلام بر شمرد و افزود:اگر خوب کار کنیم ،اجر و مزد آن را به تناسب کارمان می بریم .
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی به منابع خدادادی کشورمان اشاره کرد و گفت :امروز اگر همه مسوولان و کارگران درست برنامه ریزی و تلاش کنند کشور ما یک کشور بی نیاز خواهد بود.
وی به برخی شیطنت هاو کارشکنی های دشمنان انقلاب و نظام اشاره کرد و افزود:دشمنان ما دست از دشمنی برنمی دارند چون تبع استبداد نظیر تبع گرگ درنده است .
امام جمعه سبزوار خطاب به مسوولان و کارگران گفت :امروز مسوولیت ها به عنوان یک امانت بزرگی در نزد ما می باشد و همه ما باید وظیفه خود را بنحو احسن انجام دهیم .
رئیس شورای فرهنگ عمومی سبزوار همچنین در بخشی از سخنانش گفت :امروز اگر همه درست کار کنند نباید در در کشورمان فقیر و مستمند داشته باشیم و انسان با قدرت علمی می تواند کارهای مهمی انجام دهد.
امام جمعه سبزوار همچنین در آستانه برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها از اعضای شوراهای آینده خواست برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
این گزارش حاکی است :در نخستین روز از هفته کارگر امام جمعه ،معاون فرماندار،شماری از مسوولان و نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی سبزوار با حضور در محل گلزار شهدای گمنام سبزوار با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.