اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5820 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن /شوراهای اسلامی باید افراد دلسوز،متعهد ،متخصص و انقلابی باشند


امام جمعه شهرستان داورزن گفت : شوراهای اسلامی شهر و روستاها نیازمند افراد دلسوز ، متعهد ، متخصص و انقلابی هستند.   

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن ،اظهار کرد: با توجه به فقدان فیلتر شورای نگهبان در بحث نظارت بر شوراها، دشمن قصد نفوذ و در دست گرفتن شوراها را دارند و تصاحب قدرت را می اندیشد.
وی افزود: ضروری است که هیات نظارت مجلس شورای اسلامی، احراز و تائید صلاحیت های کاندیداهای شورای شهر و روستا را جدی تر گرفته و اجازه ندهند ناتوان ها و غیر متعهد ها بیایند.
خطیب جمعه داورزن ادامه داد:اعضای شورای اسلامی شهر و روستاها باید افراد متخصص ،متعهد، امین، انقلابی،ولایت مدار و پیرو امام خامنه ای(حفظه الله) در شعار و عمل باشند.
وی همچنین ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) را گرامی داشت و گفت :حضرت زهرا (س) مادری نمونه بود که در دامن پر مهر خود فرزندان شایسته ای را تحویل امت اسلام داد و در واقع یک گل از سبد نبوت و یک گل از سبد امامت به هم متصل و بحر نبوت با بحر ولایت، تلاقی پیدا کرد.
وی افزود: ثمره اش وجود امام حسن و امام حسین(ع) و حضرت زینب و ام کلثوم(س) شد، که برکات فراوان برای امت اسلام بوجود آمد.
وی همچنین در سخنانی ارزش کار و کارگر را بر شمرد و گفت : کار در اسلام مقدس است و اول شخص اسلام پیامبر کف دست کارگر را بوسه داد و با این کار، ارزش کارگر را اعلام کرد.
امام جمعه داورزن اظهار کرد:دوم شخص اسلام حضرت امیر(ع) خودش کارگر بود و قنات ها حفر کرد و آنها را وقف نیازمندان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین مداحی گفت : کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور و نیز کشاورزان و کارگران اساس استقلال کشورند.
وی افزود:اگر دست های کارگر، مغزهای کارگر،انسان های کارآفرین ،نیروی انسانی ماهر در یک جامعه گرامی داشته شود، آن جامعه پیشرفت خواهد کرد.
خطیب جمعه داورزن ادامه داد:درمیان کارگران شهدایی مثل شهید برونسی که کارگر و بنا بود ولی در حد یک لشکر توانمندی هدایت نیرو را داشت و به خیل شهدا پیوست.    





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.