اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 13 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5883 / نظرات: 0


امام جمعه سبزوار خواهان حضور گسترده مردم در انتخابات شد


 امام جمعه سبزوار خواهان حضور گسترده مردم در انتخابات شد و گفت :مردم ما بايستي با حضور گسترده خود در انتخابات 24 خرداد دشمنان انقلاب و نظام را مايوس کنند.

حجت الاسلام و المسلمين غلامحسين ابراهيمي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سبزوار ،اظهار کرد:اگر مي خواهيد دشمنان را مايوس و نا اميد کنيد همه يايد دست به دست دهيد و هر چه با شکوه در انتخابات شرکت کنيد و دشمنان را سرکوب کنيد.

 وي افزود:سعي کنيد در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي به کانديداي اصلح راي دهيد. وي تاکيد کرد:مردم بايد به تعهد و صلاحيت نامزدهاي رياست جمهوري توجه کنند زيرا انتخابات براي تعيين سرنوشت کشور است .

 خطب جمعه سبزوار در بخشي از سخنانش شيطنت هاي دشمنان انقلاب و نظام را بر شمرد و گفت :دشمنان سعي دارند که سلامت انتخابات را زير سووال ببرد و نيز حضور مردم در انتخابات را کم رنگ جلوه دهد.

 حجت الاسلام و المسلمين ابراهيمي در سخناني ياد و خاطره شهيد علامه مطهري را گرامي داشت و وي‍ژگي هاي اين استاد بزرگ را از ديدگاه امام خميني (ره) بر شمرد . امام جمعه سبزوار با تبريک هفته معلم نيز به ويژگي هاي يک معلم اشاره کرد و گفت :تعهد ،ارتباط با خدا،متانت،خلوص نيت و...بخشي از خصوصيات يک معلم است .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.