اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 15 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5900 / نظرات: 0


توسعه تیم‌های ورزشی با تمرین در سنین پایه امکان‌پذیر است


مدیر تیم‌های پایه‌ای باشگاه ورزشی ثامن‌الحجج سبزوار گفت: استعدادیابی بین مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی، دوم و سوم راهنمایی تا مقطع اول متوسطه طرح‌ریزی شد و با توجه به همکاری بسیار مطلوب مربیان، دانش‌آموزان مستعد انتخاب می‌شوند.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از  فارس علیرضا حلبیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از مدتی از تمرین‌کردن و پیشرفت تیم‌های ورزشی سعی بر این است تا در رقابت‌های سراسری امتیار بگیرند و در سطح باشگاهی شرکت کنند.

وی از استقبال بی نظیر دانش‌آموزان مقاطع مختلف در رشته فوتسال در سبزوار خبر داد و گفت: تاکنون 730 نفر در این رشته ثبت نام کرده‌اند که قرار است از این تعداد دو تیم در مقطع ابتدایی و دو تیم قوی در مقاطع راهنمایی و دبیرستان در قالب تیم‌های الف و ب تشکیل شود.

حلبیان ادامه داد: این طرح با همکاری انجمن تربیت بدنی آموزش و پرورش است تا با شناسایی بازیکنان مستعد بتوانیم تیم فوتسال بسیار خوبی را تشکیل و تمرین دهیم تا برای مسابقات آموزشگاهی آماده شوند بدین صورت با مشخص شدن تیم‌ها بازیکنان حالت ابهامی ندارند و در مجموعه تیم خودشان فعالیت کنند.

مدیر تیم‌های پایه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی فوتسال سبزوار ادامه داد: تیم‌ها در سه مرحله تست غربالگری دارند و از هر مقطعی در رده نونهالان و نوجوانان 25 نفر انتخاب و طی دو مرحله ا15 نفر انتخاب نهایی می‌شوند.

وی به استعدادهای بسیار خوب ورزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: هر چقدر در بحث ورزش سبزوار کار کنیم طبیعتا بازدهی بیشتری خواهد داشت باید استعدادهای نافذ رده‌های نونهالان و نوجوانان را جدی گرفت امیدواریم بتوان رشته فوتسال را که واقعا در سطح استان و به‌ویژه سبزوار فقیر واقع شده به رده هندبال شهرستان برسانیم.

حلبیان ابراز امیدواری کرد: در صورتی که از رشته‌های ورزشی چون  فوتسال، بسکتبال و والیبال  شهرستان حمایت شود این رشته‌ها می‌تواند پا به پای هندبال در سطوح بالای کشوری و استانی حرفی برای گفتن داشته باشد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.