اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5903 / نظرات: 0


بانوان اهدا كننده مستمر خون در سبزوار تجلیل شدند


بانوان اهدا كننده مستمر خون در سبزوار تجلیل شدند 21 نفر از بانوان اهدا كننده مستمر خون در سبزوار روز یكشنبه طی مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

 به گزارش سبزوارپیام ، رئیس پایگاه انتقال خون سبزوار در این مراسم گفت: در فروردین ماه امسال 911 نفر به پایگاه انتقال خون این شهرستان مراجعه كردند كه از این تعداد 752 نفر موفق به اهدای خون شدند.

دكتر 'پرستو جمیلی' افزود: 54 درصد از اهدا كنندگان خون در این شهرستان طی مدت مزبور از اهدا كنندگان مستمر بودند.

وی اظهار داشت: از خون های اهدایی دو هزار و 48 واحد انواع فرآورده های خونی تولید شد و 925 واحد از انواع فرآورده های خونی در بیمارستان ها و مراكز درمانی توزیع شد.

وی اهدای خون را به عنوان مشاركت در حفظ و ارتقای سلامت بیماران عنوان كرد و گفت: اهدای خون سهیم شدن در خودكفایی ملی برای تهیه محصولات خونی است.

وی افزود: اهدای خون با اثرات مطلوب موجب نشاط و طراوت ، اعتماد به نفس و كاهش اضطراب شده و قدرت تصمیم گیری بالاتر و موفقیت در عملكرد های جسمانی و روانی را به دنبال دارد.

رئیس پایگاه انتقال خون سبزوار همچنین با اشاره به كمبود فضای فیزیكی پایگاه انتقال خون سبزوار از تصویب ساخت پایگاه انتقال خون این شهرستان خبر داد و گفت: با همكاری فرماندار سبزوار قطعه زمینی برای اجرای ساختمان این پایگاه در نظر گرفته شده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.