اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5904 / نظرات: 0


60 هكتار زمین با كاربری آموزش عالی در طرح جامع شهر سبزوار قرار گرفت


60 هكتار زمین با كاربری آموزش عالی در طرح جامع شهر سبزوار قرار گرفت دبیر شورای ترافیك سبزوار گفت : در راستای روان سازی ترافیك حدود 60 هكتار زمین با كاربری آموزش عالی در طرح جامع شهر سبزوار قرار گرفت.

 به گزارش سبزوارپیام ، 'مهدی شفیعی ' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز مراحل این طرح از یك سال گذشته، افزود : مراحل نهایی سایت 60 هكتاری نیز انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در سبزوار و مشهد گفت : در كمیته فنی شورای همتای استان خراسان رضوی طرح تفضیلی سایت 60 هكتاری سبزوار بررسی ، تحلیل و مورد موافقت كمیته فنی این شورا قرار گرفت.

وی با بیان اینكه واگذاری این زمین ها به زودی آغاز می شود، افزود: در اجرای این طرح آموزشگاه های عالی ، دانشگاهی و غیرانتفاعی شهر سبزوار در سایت 60 هكتاری واقع در توحید شهر این شهرستان تجمیع می شوند.

دبیر شورای ترافیك سبزوار اظهارداشت: این دانشگاه ها هم اكنون در مناطق مسكونی و فاقد كاربری آموزش عالی قرار دارند كه این امر بر شدت ترافیك در این مناطق نیز افزوده است.

'شفیعی' طرح تجمیع مراكز دانشگاهی و ادارات را یكی از راه حل های كاهش ترافیك در این شهر عنوان كرد و اظهار داشت: باید در كنار كاهش ترافیك به سوی روان سازی آن حركت كنیم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.