اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5906 / نظرات: 0

امام جمعه در جمع پاسداران و معلمان سبزوار:


بايد اختلافات داخلي را کنار بگذاريم


بايد اختلافات داخلي را کنار بگذاريم امام جمعه سبزوار :برای خلق حماسه باید وحدت داشته باشیم واختلافات داخلی را کنار بگذاریم .
به گزارش روابط عمومی سپاه سبزوار امام جمعه این شهرستان در دیدار با جمعی از پاسداران و معلمان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی وهفته معلم برگزار شد گفت: برای خلق حماسه باید وحدت داشته باشیم واختلافات داخلی را کنار بگذاریم .
حجه الاسلام والمسلمین غلامحسین ابراهیمی گفت:اگر بخواهیم حماسه ساز باشیم باید مانند دوران اول انقلاب همه مسئولین ومردم ،اختلافات داخلی را کنار بگذارند وتوجه کنند که ما امروز در برابر یک دشمن خارجی هستیم و باید باهم وحدت داشته باشیم .
وی افزود :باید نقاط قوت نظام را خوب بشناسیم و آن را تقویت کنیم ونقاط ضعف را برطرف سازیم .
امام جمعه سبزوار در بخشی دیگر از سخنانش با انتقاد از برگزاری برخی جلسات پر هزینه در سطح کشور گفت :در کشور ما در برخی جلسات میلیونی هزینه میشود ولی نوبت به برخی برنامه های دینی ومذهبی که میشود دیگر اعتبار وبودجه ای نیست .
وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:باید در انتخابات فرد اصلح کمال دقت را داشته باشیم چرا که با انتخابات یک رئیس جمهور بخشی از سرنوشت یک کشور ومردم در دست او قرار میگیرد .
وی افزود :اگر یک فرد معمولی دچار یک گناه واشتباه شود عواقب اجتماعی زیادی نداشته باشد اما وقتی یک مسئول بلند پایه خطایی مرتکب میشود ،گناه جنبه اجتماعی پیدا میکند وبه جامعه آسیب میرساند .
وی در پایان خواستار حضور حماسه ساز مردم در عرصه انتخابات وانتخاب بهترین فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.