اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 16 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5909 / نظرات: 0


همایش بزرگ یاد مطهر در سبزوار


به گزارش رابط عمومی سپاه سبزوار همزمان با فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری همایش بزرگداشت این علامه شهید باعنوان یاد مطهر در سپاه ناحیه سبزوار برگزار گردید.
در این همایش که به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار برگزار گردید دکتر محمد اسماعیل خدادادی از تحلیل گران سیاسی سطح کشور گفت:یکی از بزرگترین ویژگی های پاسداران و بسیجیان در طول سالهای انقلاب اطاعت محض از ولایت فقیه و خدمت به نظام و انقلاب اسلام بوده است.
وی با اشاره به حوادث سخت و طاقت فرسای دوران انقلاب گفت:همیشه در حماسه هاست که رویش ها و ریزش ها اتفاق می افتد.همانطور که دیدیم در حوادث گوناگون انقلاب چه کسانی از قطار انقلاب پیاده شدند و چه کسانی به این مسیر نور پیوستند.
وی به واژه ترمی دور اشاره کرد و توضیح داد:این لغت فرانسوی به معنای بازگشت نیروهای انقلابی از مسیر اولیه خود است که نمونه آشکار آن در فتنه 88دیدیم.
این استاد دانشگاه تصریح کرد:دشمنان انقلاب ما بسیار تلاش کردند که با ترمی دور نیروهای انقلاب را از نظام جدا کنند و به انقلاب ضربه بزنند اما به دلیل وجود رهبری مدبر و همچنین مردمی آگاه و بصیر و در صحنه و نیزقانون اساسی مبتنی بر قوانین اسلام و روحیه شهادت طلبی جوانان ما همیشه ناکام ماندند و به مقاصد خود نرسیدند.
وی در ادامه به ویژگی هی شخصیتی شهید مطهری اشاره کرد و گفت:وی در اطاعت از ولایت به سلمان اقتدا کرده بودو در تبلیغ امر دین به عمار اقتدا می کرد.
گفتنی است در پایان این همایش که در آن تعداد 500نفر از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و مربیان طرح صالحین حضور داشتند از 24 نفر از مربیان نمونه تقدیر به عمل آمد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.