اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5948 / نظرات: 0


مشکلات آب شرب ششتمد حل می شود


حسین پور/با پیگیریهای مکرر مسئولین و اقدامات مؤثر شرکت آب و فاضلاب یک گام دیگر تا حل مشکل آب شرب ششتمد باقی مانده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار در حاشیه بهره برداری از حوضچه فشارشکن شبکه آبفای ششتمد گفت: شهر ششتمد به دلیل قرار گرفتن در کوهپایه دارای اختلاف ارتفاع زیادی است و این مهم برای شبکه آب شرب ششتمد باعث ایجاد مشکلاتی می شد.
آغشته افزود: با بهره برداری از این حوضچه قطعاً باعث کاهش اتفاقات و به دنبال آن شاهد قطعی کمتر آب خواهیم بود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مزایای اجرای این پروژه تعادل و یکسان سازی فشار آب مناسب در تمامی نقاط سطح شبکه خواهد بود.
مدیر شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: برای انجام این پروژه اعتباری بالغ بر 000/000/500ریال از منابع جاری شرکت آب و فاضلاب سبزوار هزینه شده و به منظور صرفه جویی ، این پروژه بصورت امانی توسط اداره آبفای ششتمد انجام شده است.
آغشته اظهار داشت: در سنوات گذشته نیز به منظور کاهش مشکلات کمبود آب شرب اقدام به تعویض بیش از 15000مترشبکه توزیع در سطح شهر ششتمد نموده ایم و در همین راستا 13 کیلومتر شبکه فرسوده از مدار خارج شده است.
وی افزود: اجرای1100متر خط کمکی انتقال آب شرب و ایجاد پمپاژ کمکی در محل چاه شماره یک سودآباد از دیگر برنامه های کاری شرکت آبفای سبزوار بوده است که به محض اتفاقات در پمپاژ اصلی ، پمپاژ کمکی وارد مدار می شود.
مدیر شرکت آب و فاضلاب سبزوار ادامه داد: چاه جدید ششتمد نیز حفاری شده و تمام مراحل نصب لوله جدار و آزمایش انجام گرفته ودر صورت تخصیص اعتبار خط انتقال آن نیز انجام می پذیرد و این مهم مستلزم همکاری مسئولین است.
نماینده مردم سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو تلفنی با خبرنگار ما گفت: از چندی قبل پیگیر تخصیص اعتبار جهت اجرای خط انتقال آب شرب ششتمد بوده ایم
مهندس علی سبحانی فر افزود: با توجه به پبگیریهای صورت گرفته و حفر چاه آب شرب قطعاً در جهت تخصیص اعتبار خط انتقال تلاش بیشتری خواهیم نمود تا مشکل آب شرب ششتمد مرتفع گردد و مردم ششتمد به یکی از خواسته های خود هر چه سریعتر برسند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.