اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5960 / نظرات: 0


محسنی ثانی: جنایات تروریست ها در سوریه تداعی گر جاهلیت اعراب صدر اسلام است


محسنی ثانی: جنایات تروریست ها در سوریه تداعی گر جاهلیت اعراب صدر اسلام است رئیس کمیته امنیت مجلس، با بیان اینکه این نخستین بار نیست که ویدویی از جنایات وحشیانه و غیر انسانی عناصر مسلح منتشر می شود،گفت: جنایات تروریست ها در سوریه تداعی گر جاهلیت اعراب صدر اسلام است.  به گزارش سبزوارپیام محمد رضا محسنی ثانی در گفت وگو با  خانه ملت، درباره انتشار ویدیویی هولناک از جنایت یکی از تروریست های مسلح سوری که پس از مثله کردن پیکر یکی از سربازان سوری، قلب او را بیرون می کشد و به دندان می گیرد، گفت: با وجود افشای مکرر جنایات تروریست ها در سوریه ، کشورهای غربی و هم پیمانان منطقه ای آنها همچنان بر ادامه کمکهای تسلیحاتی، لجستیکی، آموزشی و مالی به این تروریست ها، پافشاری می کنند.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصاویر پخش شده از جنایت تروریست ها جاهلیت اعراب صدر اسلام را تداعی می کند، تصریح کرد: وقایعی که امروز در سوریه در حال اتفاق افتادن است عرب جاهلیت آن را در مقابل اسلام واقعی مرتکب می شد.

وی با تاکید براینکه وقایع سوریه هیچ وجه تشابه ای با اسلام ندارد، گفت: در لوای اسلام و با ندای الله اکبر در سوریه فجایعی رخ می دهد که با هیچ گونه سیرت و سنتی از اسلام سازگاری ندارد، لذا اینگونه حوادث نشانگر اوج خصومت های است که استکبار جهانی از طریق مزدوران خود در منطقه اجرایی می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: با شکست های که ارتش به اصطلاح آزاد سوریه در مقابله با ارتش سوریه داشته تروریست ها با روی آوردن به جنگ روانی سعی دارند بر شکست های که موجبات اضمحلال تشکیلات معارضان را فراهم کرده را سرپوش گذارند.

محسنی ثانی، ادامه داد: مدعیان دفاع از حقوق بشر امروز با محکوم کردن تلویحی جنایت رخ داده از سوی تروریست های سوری نشان دادن که رویکردی دوگانه به حقوق اولیه انسان ها دارند.

رئیس کمیته امنیت مجلس، با بیان اینکه این نخستین بار نیست که ویدویی از جنایات وحشیانه و غیر انسانی عناصر مسلح منتشر می شود، تصریح کرد: با گذشت دوسال از بحران دمشق بارها ماهیت عناصر تروریستی که در حال مبارزه با دولت اسد هستند فاش شده و جوامع حقوق بشری و سازمان ملل هیچ واکنش عملی به آن نشان نداده اند.

روز گذشته ویدیویی منتشر شده است که در آن یکی از فرماندهان گروهک موسوم به "گردان عمر فاروق" پس از مثله کردن پیکر یکی از سربازان سوری، قلب او را بیرون می کشد و به دندان می گیرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.