اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5992 / نظرات: 1

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار/


مشکلی در ارائه خدمات به مسافران خط 8 اتوبوسرانی نداریم.


مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: مشکلی در ارائه خدمات به مسافران خط 8 اتوبوسرانی نداریم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمدحسن پورکاوه در پاسخ به مخاطب وب سایت" سبزوار پیام" مبنی بر اینکه چرا اتوبوسرانی پاسخگوی مسافران خط 8  نیست، افزود: به طور متوسط روزانه در خط 8 (میدان اسرار- 40 متری دوم) کمتر از 700 مسافر جابجا می شوند، این در حالی است که هر دستگاه اتوبوس سازمان به طور متوسط روزانه 1200 مسافر درون شهری را جابجا می کنند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد مسافران این خط کمتر از میانگین دیگر خطوط است، اظهارداشت: شهروندان باید به نکته توجه داشته باشند که در برخی پیک های زمانی مانند تعطیلی مدارس یا برگشت کارکنان از محل کار، تعداد مسافران افزایش می یابد، که این مهم در دیگر ساعات شبانه روز تنها به جابجایی 15 تا 20 مسافر توسط هر ناوگان می انجامد.

پورکاوه به هزینه جابجایی هر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل درون شهری نیز اشاره و یادآور شد: در حال حاضر هزینه جابجایی مسافران درون شهری به یک چهارم یعنی بیش از 800 تومان افزایش یافته است، که شهرداری طبق تعهدات قبلی همان یک سوم هزینه جابجایی را از مسافران دریافت می کند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی هیچ نقشی در افزایش قیمت هزینه جابجایی ندارد، گفت: این مهم توسط وزارت کشور و مراجع قضایی تعیین و در نهایت جهت اعمال به ما ابلاغ می شود.

گفتنی است سازمان اتوبوسراني سبزوار با 155 دستگاه اتوبوس روزانه به حدود 70 هزار نفر از شهروندان خدمات دهي مي كند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.