اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 خرداد 1392 / کد مطلب: 6007 / نظرات: 0


64 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در شهرستان خوشاب پیش بینی شده است


64 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در شهرستان خوشاب پیش بینی شده است      فرماندار خوشاب از پیش بینی 64 شعبه اخذ رأی برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش سبزوارپیام، مهندس 'حسین ابراهیمی كردیانی ' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود : از این تعداد شعب 59 شعبه روستایی و پنج شعبه شهری است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در 57 روستای شهرستان خوشاب، اظهار داشت : از 59 شعبه روستایی 10 شعبه سیار و بقیه ثابت هستند.

وی تعداد ثبت نام كنندگان نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خوشاب را 367 نفر عنوان كرد و گفت : 19 نفر از این داوطلبان خانم می باشند.

مهندس 'ابراهیمی كردیانی ' گفت : 15نفر از داوطلبان در شورای اسلامی شهر سلطان آباد خوشاب ، 216 نفر دربخش مركزی و 136 نفر هم در بخش مشكان این شهرستان داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا شده اند.

فرماندار خوشاب همچنین افزود : بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا توسط هیات اجرایی و نظارت انجام شده و بیش از 96 درصد تأیید صلاحیت شده اند.

نماینده عالی دولت در خوشاب از فراهم شدن تمام زیرساخت های انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌ها مكلف‌ هستند امكانات مورد نیاز ستاد انتخابات را فراهم كنند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.