اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 خرداد 1392 / کد مطلب: 6013 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


تلاش شوراي نگهبان در اعلام احراز صلاحيتها ستودني است


تلاش شوراي نگهبان در اعلام احراز صلاحيتها ستودني است امام جمعه شهرستان داورزن گفت: تلاش شوراي نگهبان قانون اساسي در اعلام احراز صلاحيتهاي رياست جمهوري ستودني است .

حجت الاسلام و المسلمين محمود مداحي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه داورزن  افزود:   کسي مي تواند رياست جمهوري رابر عهده داشته باشد که در همه ابعاد  اقتصادی ؛ سياسي ، فرهنگي ، دفاعي ، تربيتي و فکري ، اسلام ناب برگرفته از قرآن و روش معصومين را عملي نمايد و بر خواسته هاي نفساني خود مسلط شود

وي تصريح كرد:  شوراي نگهبان براي احراز نشدن صلاحيت هاهميشه دليل کافي داشته و دارد و بايد قبول كرد كه  شوراي نگهبان حافظ انقلاب اسلامي و قانون اساسي است .

امام جمعه داورزن با اشاره به ديدگاه امام خميني(ره)  و مقام معظم رهبري تصريح كرد: تضعيف جايگاه شوراي نگهبان قانون اساسي تضعيف نظام است .

 وي در ادامه به بركات پرداخت زكات اشاره كرد و گفت: پرداخت زكات  اثرات بسيار شايسته اجتماعي را بجا مي گذاردكه از ان جمله مي توان به عمق بخشيدن به روابط اجتماعي - آزمودن جامعه -قدرت بخشي به اعتقادات ديني مردم -ايجاد برادري بين مردم-اثرگذاري در نسل آينده - حفظ آبروي مسلمانان  -فقر زدايي از اجتماع و برطرف شدن کينه و انتقام در بين مردم خواهد بود.

وي با اشاره به ميلاد با سعادت امام علي (ع)و روز پدر ادامه داد: در ايام البيض اعتكاف باعث تقويت  ايمان و ايجاد روحيه بالاي ديني در افراد خواهد شد.

وي به آداب اعتکاف  اشاره كرد و گفت:همواره ياد خدا ؛ تلاوت قرآن ؛ خواندن نماز و دعا  و پرهيز کردن از خريد و فروش و سخن دنيا بايستي در اين روزها مد نظر باشد 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.