اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 خرداد 1392 / کد مطلب: 6015 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


اعتکاف تمرین خودسازی و تقواست


اعتکاف تمرین خودسازی و تقواست امام جمعه ششتمد گفت : اعتکاف فرصتی برای تفکر،غفلت زدایی، تقویت اراده،انس با معنویات، تمرین خودسازی و تقوا و تقرب به خداوند متعال است.

 حجت الاسلام ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه ششتمد نماز را یاد و ذکر خداوند متعال خواند و گفت : نماز تشکر لفظی و عملی از خداوند متعال در برابر نعمات بیشمار اوست،نماز یاد و ذکر خداوند متعال و تغذیه روح و سبب رشد و تعالی انسان است.
امام جمعه ششتمد ضمن تبریک سیزدهم رجب ، به ویژگی های مدیریت علوی اشاره کرد و افزود : معنویت،عدالت،جهاد و سازندگی اصول مدیریت علوی است.
سپس با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب (س) ،ایشان را الگویی کامل برای تمام زنان مسلمان خواند و از ایشان به عنوان الگوی عبادت و بندگی،صبرو استقامت و ولایت مداری یاد کرد.
وی ادامه داد : بزرگترین درسی که از زندگی حضرت زینب (س)میتوان گرفت،حضور یک زن مسلمان در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی با حفظ حجاب و ارزش ها ست.
ایشان در ادامه  اهداف امام از نهضت انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت : آزادی از سلطه بیگانه،تشکیل حکومت مشروع و کارآمد ، احیای هویت اسلامی و دفاع از مستضعفین و محرومین از اهداف نهضت امام خمینی (ره) بود.
ایشان به مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و افزود : اعتکاف یک فرصت و خانه تکانی معنوی است.
وی اعتکاف را فرصتی برای تفکر،غفلت زدایی، تقویت اراده،انس با معنویات، تمرین خودسازی و تقوا و تقرب به خداوند خواند.
حجت الاسلام ثباتی در پایان با اشاره به آغاز رقابت های انتخاباتی یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر و روستا گفت : کاندیداها باید پایبند به قانون باشند و انتظار می رود کاندیداها با ولایتمداری،عدم اسراف در تبلیغات با داشتن برنامه های واقع بینانه و مدرن و پرهیز از افراط و تفریط پا به عرصه انتخابات بگذارند. سبزوارنیوز



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.