اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 خرداد 1392 / کد مطلب: 6035 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


پاسداشت از دستاوردهای انقلاب وظیفه آحاد جامعه است


پاسداشت از دستاوردهای انقلاب وظیفه آحاد جامعه است امام جمعه شهرستان داورزن گفت:پاسداشت از دستاوردهای نظام ، انقلاب و رهبر كبیر انقلاب اسلامی وظیفه آحاد جامعه است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام محمود مداحی امروز در جلسه ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در داورزن اظهار كرد:جوانان و نسل جوان ما باید با اندیشه حضرت امام آشنا شوند.

وی همچنین بركات انقلاب و نظام را بر شمرد و افزود: اسلام خواهی جهان به بركت انقلاب و امام خمینی (ره) است .

وی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری اشاره كرد و گفت: مردم با بصیرت خود بایستی به فردی كه به راه و اندیشه امام و رهبری نظام نزدیك تر است، رای دهند.

بخشدار باشتین شهرستان داورزن نیز در سخنانی ایام خرداد را سراسر حوادث تلخ و شیرین عنوان كرد و گفت: رحلت امام خمینی(ره) هرچند داغ سنگینی بر روی دل مردم گذاشت ولی آغاز رهبری مقام معظم رهبری مرهمی بر دلها بود.

حسن ایثارگر ادامه داد: امسال با توجه به استقرار فرمانداری در داورزن بایستی برنامه های بزرگداشت رحلت امام بهتر از سال گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان داورزن در مسیر تردد زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) ، اظهارداشت : ایجاد ایستگاه های صلواتی در مسیر و برگزاری مراسم استقبال از زائران ضروری است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.