اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 7 خرداد 1392 / کد مطلب: 6038 / نظرات: 0

در جمع فعالان فرهنگی روستای مهر/


یک مسئول خواهان حضورباشکوه مردم در انتخابات شد


یک مسئول خواهان حضورباشکوه مردم در انتخابات شد وبلاگ مهر نوشت /فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار،در جمع فعالان فرهنگی و مردم روستای مهر ضمن اشاره به حماسه های مکرر مردم ایران در طول چندین سال اخیر،گفت:خوشبختانه مردم ایران چه در زمان انقلاب اسلامی،چه در زمان هشت سال دفاع مقدس و چه در انتخابات سال88 و دیگر،صحنه های حضور حماسه آفریدند.

وی با تاکید بر با تدبیر بودن و دور اندیش بودن رئیس جمهور آینده در زمینه سیاست داخلی و خارجی تصریح کرد:در انتخاب نامزد اصلح باید مردم به عملکرد نامزدها در سال های گذشته بخصوص دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توجه کنند.

نمدچیان هر یک از بسیجیان را به منزله یک بمب هسته ای دانست و افزود:ما در ایران بسجیانی پرتلاش و جهادگر داریم که از هیچ تهدید دشمنان نمی هراسیم.ما نیاز به بمب هسته ای نداریم نیاز به انرژی هسته ای داریم.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه سبزوار در جلسه روشنگری روستای مهر در جمع مردم گفت:هرکاندیدی که به ولایت نزدیکتر باشد برای ریاست جمهوری اصلح است.

وی ادامه داد:دشمن در طی چند ماه اخیر برآن است که اصل انتخابات را زیر سوال ببرد و از برگزاری آن جلوگیری کند ولی به تدبیر مردم این اقدام عملی نخواهد شد و مردم باید با بصیرت خود مانع اقدامات شوم دشمنان شوند.

وی همچنین گفت:تاکید ما برحضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد است و انتظار می رود مردم بویژه رای اولی ها حضور چشمگیری داشته باشند.

سرهنگ نمدچیان درباره تهدیدهای مکرر رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران افزود:ما اسرائیل را حتی به عنوان یک کشور به رسمیت نمیشناسیم و اصلا کشوری به نام اسرائیل وجود ندارد.رئیس جمهورایران نباید به نمایندگی از مردم ایران اسرائیل را به رسمیت بشمارد.


وی در رابطه رابطه و مذاکره با امریکا خاطر نشان کرد:آمریکا هیچگاه دست دوستی به کشورهای مسلمان نداده است مگر به نفع منافع خود.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه سبزوار در ادامه تاکید کرد:کسانی که حرف از سازش با امریکا را میزنند لیاقت ریاست جمهوری ایران را ندارند.

لازم به ذکر است دومین جلسه از سلسله جلسات نهضت روشنگری ساعاتی پیش با حضور فرمانده ناحیه بسیج سپاه سبزوار و پاسدار موسوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) با حضور حداکثری مردم و مسئولین روستا در مسجد جامع مهر برگزار شد.

ضمنا قبل از مراسم حسن پور اسماعیلی رئیس شورای بخش باشتین و عضو شورای اسلامی شهرستان داورزن و روستای مهر ضمن خوش آمدگویی به حضار،از حضور سرهنگ نمدچیان و همراهان تقدیر بعمل آورد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.