اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 10 خرداد 1392 / کد مطلب: 6079 / نظرات: 2

امام جمعه سبزوار :


کسی که انتخاب می شود بایستی در خدمت به اسلام باشد


کسی که انتخاب می شود بایستی در خدمت به اسلام باشد امام جمعه سبزوار گفت : کسی که انتخاب می شود بایستی  به مسوولیتش بدرستی عمل کرده و در خدمت به اسلام، محرومان و مستضعفان باشد.

 حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشکوه نمازجمعه این هفته شهرستان سبزوار با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: یکی از ظلمها اهانتهای انتخاباتی ، تهمت زدنها، غیبتها و شهادتهای به ناحق و است که با اصل اسلام سازگار نیست.

وی ضمن تاکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات گفت : مسامحه در انتخاب اصلح صدمات زیادی به جامعه وارد می کند.

وی به دو حادثه مهم تاریخی 14 خردادماه اشاره و اضافه کرد: یکی از حوادث 14 خردادماه رحلت امام خمینی بوده و دیگری تعیین بی وقفه جانشین امام راحل توسط خبرگان بود.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به رحلت امام خمینی(ره) گفت: تمسک به اسلام و ارزشهای اسلام و اتحاد از جمله دستاوردهایی است که در زندگی امام راحل مشهود است .

امام جمعه سبزوار با تاکید بر اینکه برخی سیگار را دروازه موادمخدر می دانندبه پنجم تا 11 خردادماه به عنوان هفته بدون دخانیات اشاره و تصریح کرد: قلیان هم ضرر کمتری از سیگار ندارد و باید نسل جوان به این موارد توجه داشته باشند.

وی با اشاره به 6 میلیون هکتار سطح زیرکشت تنباکو در جهان اظهار کرد: در ایران 30 ـ 32 هزار هکتار سطح زیرکشت تنباکو است و این در حالیست که مرتب سیگارهای قاچاق هم وارد شده و مصرف می شود.

وی اظهار داشت : حداقل 11 میلیون نفر سیگاری داریم و این جمعیت روزانه 5 میلیارد تومان سیگار مصرف می کنند
وی از مسوولان، نیروهای انتظامی و قضایی خواست به این موارد بیشتر توجه کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.