اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 12 خرداد 1392 / کد مطلب: 6099 / نظرات: 0


رئیس جدید آموزش و پرورش ششتمد معرفی شد:


حسین پور/طی آیینی در سالن اجتماعات دبیرستان باب العلم ششتمد مرتضی زیبایی ثانی بعنوان رئیس جدید آموزش و پرورش ششتتمد معرفی گردید.
رئیس اسبق آموزش و پرورش ششتمد در این مراسم گفت: امروز بسیار خوشحالم که بار سنگین مسئولیت از دوشم برداشته می شود و بسیار غمگین هستم از جهتی که از جمع صمیمی و دلسوز خارج می شوم.
شعبان افضلی نیا افزود: دو سال دیگر از خدمت در آموزش و پرورش من باقی مانده که تمام سعی و تلاشم را خواهم نمود تا بعنوان یک سرباز به مرز و بوم خودم خدمت کنم چرا که آنچه که تا امروز به دست آورده ام را مدیون زادگاهم می باشم.
وی ادامه داد: امروز جایگاه آموزش و پرورش ششتمد هم به لحاظ آموزش و هم پرورشی در سطح استان مطرح است به طوری که در رشته های نظری و انسانی رتبه اول استان خراسان رضوی و رشته تجربی رتبه پنجم استان را کسب نموده ایم.
رئیس سابق آموزش و پرورش ششتمد اظهارداشت: بسار خرسندیم که دانش آموزان ششتمدی که در گروه سوم مسابقات قرآن و معارف اسلامی قرار داشتند در سال 88 به گروه دوم استان و در سالجاری با کسب 45رتبه استانی به گروه یک استان خراسان رضوی صعود کردند.
وی گفت: در ارزیابی اداره کل از 47 اداره استان خوشبختانه ششتمد جایگاه سوم را از آن خود ساخته است.
رئیس جدید آموزش و پرورش ششتمد نیز در این آیین گفت: امروز قلم معلم و تلاش دانش آموز بایستی در مقابل هجمه دشمنان قرار گیرد.
مرتضی زیبایی ثانی افزود: با تمام سرعت در مسیر آموزش و پرورش و سند بنیادین گام برمی داریم سندی که به برکت نظام و تلاشگران عرصه آموزش و پرورش تهیه و مورد تأئید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است.
وی گفت: اعتقاد به نظم و ترتیب و برنامه ریزی دارم و از مدیران و همکاران کار شتابزده نمی خواهم.
زیبایی ثانی افزود: مدیران با برنامه ریزی و مطالعه از روزمره گی بپرهیزند که نیاز امروز آموزش و پرورش انجام طرحهای پژوهشی و جدید می باشد.
در پایان این مراسم از زحمات اسبق رئیس آموزش و پرورش ششتمد با اهداء هدایای قدردانی گردید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.