اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 خرداد 1392 / کد مطلب: 6114 / نظرات: 0


رقابت 85 نفر نامزد انتخاباتي شوراهاي اسلامي شهر وروستا در سبزوار


 رئيس اداره سياسي اجتماعي فرمانداري سبزوار از رقابت 85 نفر نامزد انتخاباتي شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اين شهرستان خبر داد.

حسين مير دشتي با اشاره به حساسيت انتخابات پيش رو در سطح كشور گفت: اين براي نخستين بار است كه همزمان باهم دو انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر وروستا در كشور برگزار مي شود با توجه به ازدياد نامزدهاي انتخاباتي  ميزان رقابت و حساسيت اين دوره از انتخابات نسبت به دوره هاي قبل بسيار بالا مي باشد.

وي به شروع انتخابات در 24 خرداد ماه سال جاري از ساعت 7 صبح به مدت 10 ساعت اشاره كرد و افزود: با توجه به اينكه در اين دو انتخابات شمارش آراء مدت زمان بسيار طولاني صرف مي شود لذا كاربران پاي صندوق ها دچار خستگي و ناتواني جسمي خواهند شد.

رئيس اداره سياسي اجتماعي فرمانداري سبزوار از فعاليت 5 نفر نيرو در هر شعب اخذ راي خبر داد و گفت: از اين تعداد 2 نفر كاربر و 3 نفر عضو شعبه خواهند بود كه اين افراد در طول روز اخذ راي مسئوليت كامپيوتر و ثبت مشخصات ملي راي دهندگان را بر عهده دارند و بعد از اتمام ساعت انتخابات توسط وزارت كشور و ابلاغ به فرمانداري ها، بازرسين شعب نسبت به شمارش اراء اقدام خواهند كرد

مير دشتي از فعاليت 120 شعبه اخذ راي در سبزوار خبر داد و گفت: مردم بايد اطلاع داشته باشند با توجه به آراء رياست جمهوري و شوراي اسلامي شهرو روستا ، هر يك از صندوق هاي اخذ راي  بالاي هزار برگ خواهد داشت در وهله نخست آراء رياست جمهوري و بعد شوراهاي اسلامي انجام خواهد شد لذا شمردن آراء دو شب به طول خواهد انجاميد.

وي خواستار عدم تجمع طرفداران نامزدهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا در محل فرمانداري شد و گفت: با توجه به حساسيت انتخابات پيش رو و ازدياد كانديداها سبب مي شود تا شمردن آراء زمانبر شود لذا طرفدارن بايد  تامل كنند تا بدون تعجيل شمارش آراء انجام شود.

مير دشتي خطاب به كليه بانوان كاربر در اين دوره از انتخابات گفت: اين انتخابات از لحظه شروع تا شمارش  36 ساعت طول مي كشد چنانچه خواهراني كه در منزل مشكلاتي دارند و توانايي ادامه اين مسئولين دو روزه را ندارند ميخواهيم تا با اعلام اين مطلب افراد ديگر را جايگزين آن ها كنيم .
سبزوار نیوز




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.