اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 خرداد 1392 / کد مطلب: 6133 / نظرات: 2

معاون فرماندار و رییس ستاد انتخابات:


939نفر در انتخابات شوراهای اسلامی در سبزوار رقابت می کنند


939نفر در انتخابات شوراهای اسلامی در سبزوار رقابت می کنند رییس ستاد انتخابات سبزوار گفت : 939 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان به رقابت می پردازند .

 به گزارش سبزوارپیام ، ˈرضا مدرسی پور ˈ امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ثبت نام 113 نفر برای شورای اسلامی شهر سبزوار، افزود : صلاحیت سه نفر از این افراد تایید نشد و 27 نفر نیز انصراف خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه در نهایت همزمان با اعلام رسمی تبلیغات شوراها ، 83 نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر سبزوار رقابت انتخاباتی خود را آغاز کردند، افزود : 9 نفر از این داوطلبان خانم و بقیه آقا هستند.

مدرسی پور گفت : 13نفر از این داوطلبان به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار انتخاب می شوند.

وی با اشاره به ثبت نام 15 نفر به عنوان داوطلبین شورای اسلامی شهر ششتمد سبزوار گفت : از این تعداد دو نفر انصراف خود را اعلام کرده و 13 نفر نیز در این شهر به رقابت می پردازند.

رییس ستاد انتخابات سبزوار به ثبت نام 15 نفر نیز به عنوان داوطلبین شورای اسلامی شهر روداب این شهرستان اشاره کرد و گفت : از این تعداد یک نفر انصراف داده و 14 نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی با اظهار اینکه در 137 روستای این شهرستان انتخابات برگزار می شود ،گفت : 47 روستا در بخش مرکزی ، 49 روستا در بخش ششتمد و 41 روستا در بخش روداب شهرستان سبزوار واقع شده است.

رییس ستاد انتخابات سبزوار افزود : 316 نفر در بخش مرکزی ، 300 نفر در بخش ششتمد و 213 نفر در بخش روداب به عنوان داوطلبان اعضای شورای اسلامی روستا به رقابت می پردازند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.