اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 خرداد 1392 / کد مطلب: 6138 / نظرات: 1

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار :


حضور در انتخابات هم یک حق و هم تکلیف است


حضور در انتخابات هم یک حق و هم تکلیف است  مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت : امروز حضور در انتخابات هم یک حق و هم تکلیف است.

 به گزارش سبزوار پیام ، حجت الاسلام ˈحسین زحمتکش ˈ افزود : حضور گسترده مردم در انتخابات پایه های انقلاب را محکم کرده و به مدیران آینده کشور جرات و قدرت کار می بخشد.

وی اظهار داشت : انتخابات پیش رو که از نگاه مقام معظم رهبری تجلی حماسه سیاسی به حساب می آید یکی از عرصه های نمایش قدرت نرم جمهوری اسلامی است زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی با اتکا به آرای مردمی تاسیس و برای تداوم خود نیز به حضور مردمی نیاز دارد.

وی ادامه داد : این مهم همواره از طریق مشارکت گسترده مردم در انتخابات به منصه ظهور و بروز می رسد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت : انتخابات مهمترین ساز و کار حضور و مشارکت نهادینه شده مردم در عرصه تصمیم گیری و تعیین مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام زحمتکش نقش انتخابات را اهمیت دادن به شعور سیاسی ملت ، تقویت پایه های مردمی نظام و یکی از مولفه های امنیت عنوان کرد.

وی اظهار داشت : انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خردادماه با توجه به موقعیت زمانی ، حساسیت ها ، چالش ها ،چگونگی تحولات سیاسی اجتماعی و اوضاع بین المللی و نیز صف بندی جریان ها و گروههای سیاسی داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت : به فرموده ایشان انتخابات مظهر آزادی ملت در تعیین سرنوشت خود ، یک امتحان الهی و سنگر کشور است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.