اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 خرداد 1392 / کد مطلب: 6139 / نظرات: 0

سبحانی‌فر:


حضور حداکثری مردم در پای صندوق از هر طرح اختلاف یا ائتلافی مهم‌تر است


حضور حداکثری مردم در پای صندوق از هر طرح اختلاف یا ائتلافی مهم‌تر است نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: رای دادن به هر یک از 8 کاندیدای ریاست جمهوری، رای دادن به جهموری اسلامی است.

 به گزارش سبزوارپیام ، مهندس رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با ایسنا ، با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات توصیه کرد: آنچه مردم باید برای انتخاب فرد اصلح جهت ریاست جمهوری در نظر داشته باشند علاوه بر مدیریت و توانمندی فرد ، توجه به سوابق اجرایی درخشان کاندیدای ریاست جمهوری است.

وی تصریح کرد: فرد اصلح باید دارای این ویژگی باشد که بتواند کشور را از تحریم ها و فشارهایی که بر آن وارد شده، با تدبیر و مدیریت عبور دهد تا کشور در همه زمینه ها به استقلال رسیده و حماسه اقتصادی نیز محقق شود.

سبحانی فر با تاکید بر اینکه وفاداری به نظام و ولایتمداری 8 نفر کاندیدای ریاست جمهوری با توجه به تایید شورای نگهبان، ثابت شده است، ادامه داد: مردم باید با توجه به وضعیت اقتصادی مملکت، مسایل بین المللی، مسایل سیاسی داخل و خارج از کشور و همچنین مسایل اقتصادی از همه بیشتر به سوابق اجرایی کاندیدای ریاست جمهوری جهت انتخاب فرد اصلح توجه داشته باشند.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اذعان کرد:  امروز مهمتر از هر مساله ای حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای اخذ رای برای نشان دادن اینکه انقلابشان برای نان و آب نبوده بلکه بر اساس اعتقادات بوده، است  نه اینکه اختلاف یا ائتلاف‌ها محور شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در امسال و نامگذاری سال نیز تحت عنوان"حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" ابراز کرد: اما مهمتر از انتخابات شوراهای اسلامی، انتخابات ریاست جمهوری است.

وی تاکید کرد: حماسه اقتصادی در سایه تحقق حماسه سیاسی اتفاق می افتد که حماسه سیاسی هم با توجه به نقشه های کشورهای غربی و ابرقدرت بر علیه کشور اسلامی ایران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سبحانی فر ابراز امیدواری کرد: با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوقهای اخذ رای، آنچه خواسته آنان است، محقق و فرد مورد نظر انتخاب شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.