اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 22 خرداد 1392 / کد مطلب: 6140 / نظرات: 0


اختصاص بیش از 22 میلیارد ریال اوراق مشارکت به طرح اتصال آنتن راه‌آهن سبزوار


اختصاص بیش از 22 میلیارد ریال اوراق مشارکت به طرح اتصال آنتن راه‌آهن سبزوار عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی از اختصاص 22 ميليارد و 300 ميليون تومان اعتبار به طرح اتصال آنتن راه آهن سبزوار به شبکه سراسری در سال جاری خبر داد.

 به گزارش سبزوارپیام ، رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با ایسنا  با اشاره به معوقات سال‌های گذشته این طرح، افزود: از 14 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبارات این طرح در سال‌های 89 تا91، یک میلیارد و 700 میلیون تومان تخصیص و جذب شده بود که در ابتدای امسال دو میلیارد تومان و قرار شده در هفته جاری نیز 5 میلیارد تومان از معوقات تامین شود.

وی تصریح کرد: با  7 میلیارد تومان معوقات و دو میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار سال جاری، شاهد جهشی در توسعه و پیشرفت آنتن راه آهن سبزوار به شبکه سراسری هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی همچنین به طرح فولاد سبزوار و تعطیلی این طرح بدلیل نبود اعتبارات و دعوت از معاون وزیر و مسوولان مربوطه جهت بازدید از این طرح پرداخت و از موافقت جهت تخصیص 14 میلیارد تومان اعتبار در هفته گذشته خبر داد.

وی ادامه داد: قرار است با توجه به پیشرفت طرح در هر ماه مبالغی تا حدود 40 میلیارد تومان به این  طرح اختصاص داده شود.

سبحانی فر همچنین از موافقت دو میلیون یورو جهت خرید تجهیزات برای این طرح خبر داد و ابراز امیدواری کرد: ظرف یک سال آینده این طرح به بهره برداری برسد.

وی در ادامه به نیروگاه 500 مگاواتی سبزوار اشاره کرد و از تامین اعتبار به میزان بیش از 200 میلیون یورو برای این طرح خبر داد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طی جلساتی که با رییس صندوق توسعه داشتیم تا حدودی مشکلات مرتفع شده است که امیدواریم با تامین اعتبار مذکور، عملیات اجرایی این طرح که زیرساخت‌های آن فراهم شده، بزودی شروع شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.