اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 خرداد 1392 / کد مطلب: 6177 / نظرات: 0

همگام با حماسه سیاسی /


مردم دیار سربداران از اهميت انتخابات مي گويند


مردم دیار سربداران از اهميت انتخابات مي گويند شماري از مردم انقلابي و وظيفه شناس شهرستان هاي سبزوار،جغتاي ،جوين،داورزن و خوشاب در باره اهميت انتخابات گفتند: امروز روز شكر و روز همبستگي ملت بزرگ ايران اسلامي است و به نداي رهبر فرزانه و عزيزمان براي شركت گسترده در انتخابات لبيك مي گوييم .  آنان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ،اظهار كردند:شركت در انتخابات را يك وظيفه ديني و شرعي دانسته و در اين روز حماسي توطئه هاي دشمنان را نقش بر آب مي كنيم .
يك فرهنگي در سبزوار گفت : امروز در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شركت گسترده داريم تا ما هم در اين حماسه سياسي كه امروز خلق مي شود سهم كوچكي داشته باشيم .
حسن محمدي افزود:شركت در انتخابات را يك تكليف الهي مي دانم و راي خود را در اولين ساعات امروز به صندوق انداختم.
يك بازنشسته ساكن شهرستان جوين هم انتخابات را يك همايش مهم و سرنوشت ساز توصيف كرد و گفت :براي همچنين روزي لحظه شماري مي كردم تا به وظيفه و تكليف خود عمل كنم.
يك راي اولي هم در شهرستان سبزوار گفت: بسيار خوشحال هستم كه امروز مي توانم براي اولين بار براي تعيين سرنوشت كشورمان در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شركت كنم .
علي شمس آبادي افزود:صبح امروز به همراه خانواده ام در انتخابات شركت كردم زيرا شركت در انتخابات را يك تكليف مي دانم.
يك كاسب هم در شهرستان داورزن گفت :مردم عزيز ما امروز يك بار ديگر برگ زريني در تاريخ مي آفرينند.
حسين مهري افزود:حضور گسترده مردم در انتخابات يعني اينكه ما هنوز زنده هستيم و دشمنان و بدخواهان نمي توانند براي ملت بزرگ ايران اسلامي تكليف روشن كنند.
يك كشاورز در ششتمد سبزوار نيز گفت :دشمن مي خواهد حضور گسترده مردم در انتخابات امروز را كم رنگ جلوه دهد ولي مردم غيرت مند ايران امروز دشمنان را مايوس مي كنند.
يك كارمند در شهرستان جغتاي هم گفت :حضور پر شورمردم در انتخابات ، عظمت ملت ايران را نشان مي دهد و من احساس تكليف مي كنم و در انتخابات شركت مي كنم.
حسين داش سوز با بيان اينكه دشمنان ما با حضور حداكثري مردم در انتخابات و راهپيمايي ها مخالف است ،اظهار كرد:امروز روز شكر و روز همبستگي ملت بزرگ و ولايتمدار ايران اسلامي است .
يك كشاورز در شهرستان خوشاب هم گفت :حضور ما در انتخابات يك وظيفه شرعي ،ديني و عقلي است و من هم به نداي مقام معظم رهبري لبيك گفته و در انتخابات شركت كردم .
مريم سلطان آبادي افزود: دشمنان انقلاب چشمانشان را باز كنند و يكبار ديگر جواب خود را از مردم ما بگيرند.
يك دانشجوي سبزواري هم كه راي خود را به صندوق اخذ راي انداخته گفت :انتخابات موجب تقويت بنيه سياسي ،فرهنگي ،اقتصادي كشور است و به همين خاطر در انتخابات شركت كردم.
وي در عين حال افزود: مردم بايد دقت كنند و به افراد اصلح ،ولايتمدار،با ايمان ،دلسوز و با تجربه راي دهند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.