اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 خرداد 1392 / کد مطلب: 6180 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب: برگزاری انتخابات در خوشاب از روند بسیار مطلوبی برخوردار است


فرماندار خوشاب: برگزاری انتخابات در خوشاب از روند بسیار مطلوبی برخوردار است فرماندار خوشاب گفت : برگزاری انتخابات در خوشاب از روند بسیار مطلوبی برخوردار است .

به گزارش سبزوارپیام، مهندس ˈ حسین ابراهیمی کردیانی ˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : انتخابات بدون کمترین دغدغه در نهایت تعامل و همکاری هیات های نظارت ، بازرسی ، عوامل اجرایی در خوشاب در حال برگزاری است .

وی اظهار داشت : با انسجام و وحدتی که بین مردم و مسوولان برگزاری انتخابات برقرار است امروز شاهد برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و باشکوه در شهرستان خوشاب هستیم .

وی با اشاره به بسیج همه امکانات شهرستان خوشاب در راستای برگزاری انتخابات، اظهار داشت : حضور پرشور مردم این شهرستان از همان لحظات نخستین رای گیری وصف ناشدنی بوده و این حضور همچنان ادامه دارد.

فرماندار خوشاب با اشاره به اهمیت و حساسیت این دوره از انتخابات در ابعاد داخلی و بین المللی ،بیان کرد : دشمنان با تمام توان رسانه ای و تبلیغاتی خود درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند.

مهندس ˈابراهیمی کردیانی ˈ افزود : باز هم مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با چنین حضوری در انتخابات همه توطئه های دشمنان را خنثی می کنند .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.