اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 27 خرداد 1392 / کد مطلب: 6195 / نظرات: 0


سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان خواستار برگزاری اردوی تدارکاتی خارج کشور شد


سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان خواستار برگزاری اردوی تدارکاتی خارج کشور شد سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان خواستار برگزاری اردوی تدارکاتی خارج کشور برای این تیم قبل از برگزاری بازی های المپیک آسیایی نوجوانان در نانجینگ چین شد .

به گزارش سبزوارپیام، غلامعلی اکبرآبادی روز دوشنبه در روز پایانی اردوی پنجم این تیم در سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به اولین حضور تیم نوجوانان و نداشتن تجربه بازی خارجی این اردو برای تیم ضروری است.

وی اظهار داشت : برگزاری اردوی تدارکاتی خارجی موجب می شود بازیکنان با اعتماد به نفس بالاتری در رقابت های آسیایی در نانجینگ چین حضور یابند.

وی با قدر دانی از مسوولان فدراسیون هندبال کشور برای همراهی این تیم گفت : در بازدیدی که دبیر کمیته ملی المپیک در اردوی سوم تیم هندبال نوجوانان داشتند، قول مساعد دادند که این اردوی تدارکاتی نیز برگزار شود.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان با بیان اینکه آمادگی جسمانی بازیکنان خوب بوده و بازیکنا از انگیزه بالایی برخوردار هستند،افزود : سعی و تلاشمان را می کنیم که با دست پر از این رقابت ها برگردیم.

وی با اشاره به اینکه بایستی روی استعدادهای ورزشی نوجوانان در رشته های مختلف از جمله هندبال برنامه ریزی و کار شود ،اظهار کرد : زیاد هم نباید همه توجهات را معطوف به نتیجه کرده و از این بعد به نوجوانان فشار آوریم.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان با اظهار اینکه هدف باید ارتقا ورزش کشور باشد ، گفت : بایستی با تلاش و برنامه ریزی از این نوجوانان بازیکنان باکیفیتی بسازیم که به درد هندبال کشور بخورند.

اکبرآبادی با اظهار اینکه رقابت های المپیک آسیایی در نانجینگ چین از 25 مردادماه آغاز و تا دوم شهریورماه ادامه دارد ،افزود : تا قبل از شروع رقابت ها پنج مرحله اردو را برای تیم برنامه ریزی کرده ایم.

وی گفت : در حال حاضر 18 بازیکن در اردو داریم که با غربالگری هایی که انجام خواهیم داد 14 بازیکن (تیم ملی هندبال نوجوانان) را به نانجینگ چین می بریم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.